Wanneer dreumes in juniorbed?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kapedi, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Voor degenen die twijfelen een 2e ledikant te kopen, met een wieg kan je al een maand of 6 overbruggen en je kan ook het campingbed (wel met goed matras) ook nog even gebruiken.

Lisa is geboren toen Eva 2 jaar en 3 maanden was, wij wilden Eva met ongeveer 2,5 jaar in een groot bed laten slapen, want Lisa zou toch het eerste half jaar in de wieg slapen. Haar nieuwe bed stond al wel voor haar 2e verjaardag in haar kamer. Net na de kraamweek zei Eva dat ze in het grote bed wilde slapen. En Lisa ging met 3 maanden al naar het ledikant omdat ze niet meer lekker in de wieg lag na 2 weken ziekenhuis (waar ze in een groot bed lag).

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier met 20 maanden. Een peuterbedje. Wel met zo'n uitvalbeschermer van de Ikea erop.

Gaat uitstekend! Maar inderdaad: ruim voor de baby er is overleggen, want dan is het maar 1 'nieuw' ding tegelijk.

3. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Mijn dochter heeft vanmiddag voor het eerst in haar meegroeibed geslapen, en hoe, dik 2.5 uur. Kijken hoe het vannacht gaat!

Ze is btw 2 jaar en 1 maand ;)

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Bedankt voor alle reactie heel lief,
    Ik denk dat ik het even moet aankijken en 3 maanden voordat de baby komt moet beslissen. mocht hij er nog niet aan toe zijn dan koop ik misschien wel even een 2e hands ledikant.

Groetjes

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Je kunt het altijd proberen, je hebt dat bed op den duur toch nodig. Succes :)

Deel Deze Pagina