Veel drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door grasspriet84, 29 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    hi meiden,

Maak me een beetje zorgen...

De kleine van 15 maanden drinkt ontzettend veel! Vanmorgen alleen al dronk hij drie volle rietjesbekers leeg. Tot nu toe heeft hij vijf rietjesbekers leeggedronken! Of het water of diksap is het maaakt niet uit. Sinds kwart over vijf is hij ontzettend huilerig. Eerst helemaal overstuur en na twintig minuten werd hij rustiger. Nu kan hij zo uit het niets beginnen te huilen. Dit ken ik helemaal niet van hem. De laatste dagen eet hij de helft minder wat hij normaal eet.
    Hij pakt soms ook zijn oor vast maar tijdens spelen doet hij dit niet.

Oorontsteking? Maar hoort daar het drinken bij? Hij heeft geen koorts.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Doorkomende tandjes misschien?
    Aangezien hij wat minder is gaan eten.
    hoe reageert hij als je aan zijn oortje zit?

Dat vele drinken herken ik wel van mijn dochter. Die drinkt ook achter elkaar haar beker leeg.

3. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Dat kan wel hoor met oorontsteking. Begin maart had mijn zoontje een oorontsteking. Vast voedsel liet die toen liggen en wilde alleen nog maar melk, water of appelsap drinken.

Kijk gewoon even aan. Misschien een sprongetje ofzo? Is hij anders dan normaal? Bijv. zoontje die nooit huilt huilt ineens de hele tijd?

4. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Als ik aan zijn oortje zit, doet hem dat geen pijn. Hij huilt dan niet extra ofzo.

Hij zit nog wel in een sprongetje (laatste dagen). Kan zijn dat hij daarom veel drinkt en minder eet?

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja hoor kan goed door het sprongetje komen.
    Dochter at toen ook erg moeizaam.

Deel Deze Pagina