Hallo zoals jullie misschien wel weten eerder hebben gelezen ons zoontje is al vanaf de kerst aan het kwakkelen en al die tijd was ik afgescheept als overbezorgde moeder, nu gisteren hij had tijdens onze verhuizing gelogeerd bij mijn moeder was hij zo verslechterd. dat we daar nog de hap hebben gebeld en we konden gelijk komen meneer is dus wel degelijk ziek en goed ziek ook. Hij heeft een oorontsteking in zijn rechteroor en meneer heeft een fikse longontsteking verder een infectie op zijn keeltje neus en oogjes zijn beide oogjes zitten potdicht helemaal dik snot loopt overal uit en eten gaat niet alleen vloeibaar. nu aan de antibiotica vandaag weer terug om te zien of het al verbetering geeft met name voor zijn oogjes. nu hebben we gisteren besloten dat we hem voorlopig niet de volgende inenting geven hij is nu vanaf de vorige al steeds ziek en kwakkelen dus we zeiden laat hem eerst maar even goed opknappen en weer wat opbouwen hij heeft helemaal niets meer nu! mar hoe gaat dat in zijn werk, moet ik dit aangeven van te voren bij cb en volgens mij moet ik dit ook melden bij kinderdagverblijf weet iemand dit? nou hopelijk kanpt hij snel op nu !
Wat vervelend dat je mannetje zo ziek is. Hopelijk knapt hij nu gauw op. Mijn zoontje van toen 3,5 maand had bij de vorige inenting net Mexicaanse griep gehad. Ik heb de inenting ook uitgesteld. Ik heb het bij het cb pas doorgegeven toen we er waren. Was geen probleem verder. Of je het op het kdv moet zeggen weet ik niet want daar gaat die van mij niet naar toe. Sterkte en beterschap voor je mannetje.
Je zou het cb van te voren kunnen bellen, maar lijkt me niet dat ze er moeilijk over doen. Maar waarom moet het kdv ingelicht worden, heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan..
ja volgens mij wel op het kdv heb in ieder geval een formulie voorbij zien komen of die ingeent wordt volgen shet normale entingsprogramma nou dat vragen we dan nog wel maar doorgeven bij cb is voldoendedan?
volgens mij is het hier bij het kdv zo dat als je afwijkt van het normale patroon dat je de risico's voor eigen rekening neemt.
wat vervelend dat jullie mannetje er zo aan toe is. I ieder geval weet ik dat je die prik gewoon uit kunt stellen, hij kan gegeven worden tot voor de 16 maanden. Heb zelf namelijk de afspraak voor onze meid vervroegd ivm anders 38w zwangerschap, dat zag ik niet zo zitten, op het CB zeiden ze heel lief tegen me, als je, je niet goed voelt, gewoon bellen, dan doen we heb combineren damen met de kleine baby, hij mag tot 16 mnd gegeven worden (dochter is nu 14 maanden) Zou even bellen en vragen of je hem later kunt krijgen en misschien even zeggen waarom.