Welk meerijdplankje (met zitje?)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door misa, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Wij zijn op zoek naar een meerijdplankje. Maar we willen graag een zitje erbij op. Ik zag de kidsit en het plankje van de bugaboo met een zitje genaamd de Twoo. Lijkt me fijner zitten voor de kleine van 21 maanden.

Wat zijn jullie ervaringen? Wij hebben een mc mura trouwens.

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik had zoiets idd ook een keer gezien in een folder en ging toen op onderzoek uit maar pff wat zijn die dingen duur zeg.....
    wij hebben besloten om toch maar geen plankje te kopen maar gewoon een tuigje en dat gaat goed tot nu toe...

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    De kidsit past prima op de mura. Ben er zelf ook naar op zoek. Al op marktplaats gekeken? Helaas zijn alle 'hits' hier te ver vandaan en op laten sturen vind ik geen prettig idee als ik em niet heb gezien van tevoren. Wordt denk ik dus een nieuwe aanschaffen hier..

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Eerst een plankje achter mijn bugaboo voor onze dochter van net geen 2 jaar. Dit was 1 groot drama.
    Daarna via marktplaats een kidsit gekocht en dit is een zaligheid!! Als ze moe is kan ze nu zitten. Persoonlijk wil ik ook graag zitten als ik moe ben.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben een buggyboard, is bedoeld om op te staan, maar Lisa gaat er ook op zitten (overdwars) als ze daar zin in heeft.

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wij hebben een kidsit gehad. Werkte perfect. Zoonlief kon staan of zitten. Ze zijn idd erg gewild. Ik heb m via zp verkocht.

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Kidsit!!!

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hier ook een kidsit aangeschaft via mp.

De 'oefenritjes' door de tuin en huis waren een groot succes met dochter erop. Dus hopelijk vind ze het straks nog steeds leuk (en blijft ze netjes zitten ;))

9. misa

misa Niet meer actief

Goed om te lezen!

Maar geen ervaringen met het Twoo zitje op het plankje van de bugaboo?

10. misa

misa Niet meer actief

Niemand ervaring met het bugaboo plankje mét zitje?

11. misa

misa Niet meer actief

Nou de keuze is gemaakt. We konden voor 50 euro een kidsit van iemand overkopen die weinig gebruikt is! Ben benieuwd dus, want we hebben m nog niet gebruikt.

Dankje voor het meedenken!

Deel Deze Pagina