Wie o wie heeft leuke aanraders qua camping in het buitenland? Wij gaan nu voor de tweede keer naar dezelfde camping. Wat echt wel een mooie camping is, mooie zwembaden voor kinderen, grote kampeerplekken. Leuke entertainment wat wij ook leuk vinden voor de kinderen. Maar of ik nog altijd naar dezelfde wil dat weet ik dus niet. In prijs begint deze camping wel behoorlijk prijzig te worden. heeft iemand leuke andere campings? Belangrijkste vind ik echt kindvriendelijk moet het zijn
Ik heb zelf voor het gardameer gekeken. Du parc en piantelle. Uiteindelijk niet geboekt ivm de corona regels van het openbaar vervoer.
Het zuiden volgens mij niet. Er is een fijne fb groep gardafriends forum. Daar kan je al je vragen stellen.
Camping piantelle is echt heel leuk. Wij zijn er 2x geweest! Aan het gardameer, maar niet het drukste stuk. En een goede uitvalbasis voor veel uitstapjes.
Ervaring leert dat augustus vaak onstuimig KAN zijn. de jaren dat wij er waren hadden we in juli continu mooi weer en daarna hoorden we in augustus veel regen
Bekijk bijlage 723498 Zie ik het goed dat er 1 zwembad is? wij zijn op El delfin Verde geweest in Spanje en dat zwembad is echt geweldig voor de kinderen. 1 ‘kleiner’ zwembad zou dan wel echt tegen vallen
Ja als je el delfin verde een fijne camping vind, zou ik niet naar Piantelle gaan. Er is idd 1 zwembad en geen glijbaan ofzo, maar dat is juist waar wij bewust voor kiezen. Een kleinere camping en rustig.
Serignan Plage in Zuid Frankrijk. Wel heel groot en prijzig in het hoogseizoen. Maar ik weet niet hoe duur jouw camping nu is.
Piani di clodia schijnt erg goed te zijn aan het gardameer! Is ook een mooie grote camping.. zelf houd ik ook van grote campings en vond sanguli salou erg mooi! Ook union lido vond ik gaaf (maar die is wel echt heel groot, is wen dorp op zich!) En ik vond pra delle torri ook heel mooi!
El delfin bedoel je? Volgens mij betalen wij € 113,- per nacht en per volwassene €6,- per dag excl auto dacht ik
Sanguli die blijkt idd ook leuk te zijn, maar die moet je serieus maart dit jaar boeken voor volgend jaar begrepen wij? Weet jij wat je per nacht ongeveer betaald?
Wij boeken altijd een accommodatie daar en dus niet met eigen caravan.. ik weet dus die prijzen niet.. Maar Sanitair etc is echt netjes en mooi! Inderdaad een camping die altijd heel snel vol zit..
Wat @suus1983 zegt, een camping als el delfin zouden wij nooit kiezen. Houden juist van kleinere campings als Piantelle. Het zwembad is idd niet te vergelijken.
Vind dat zwembad op die plaatjes er prachtig uitzien, maar moet er niet aan denken om op zo'n massale camping te zitten. Niks voor ons en onze kinderen vermaken zich ook prima in een kleiner zwembad eigenlijk.
ja hier ook, ze zijn allang blij als er een zwembad is, we hebben zeker in scandinavie ook vaak een camping zonder zwembad, wel aan zee dan.
Ja ze wilden zelf dus echt heel graag weer naar Piantelle. Ik ga zelf liever elk jaar ergens anders heen, maar ze vonden het zo leuk, dus prima. Ik vind een zwembad ook geen must, zeker niet als je bij zee of meer zit, wel een pluspunt.
Ik vind het ook een heerlijke camping, we zijn er 2x geweest. Maar met man en dochter wil ik eigenlijk niet graag meer naar Italie. Wij hebben nl bijna altijd mazzel met het weer, waar we ook zitten. Dus in italie beide keren bloedheet gehad, en die 2 worden daar enorm kribbig van.