Hai, Sinds juli verleden jaar ben ik gestopt met de pil en sinds 4 maandjes ongerveer zijn we best serieus bezig met het proberen zwanger te worden. Ik ben 5 dagen overtijd,heb echt onwijs veel pukkels in me nek en ik ben altijd pukkelloos ook heb ik trek in andere dingen,hartig waar ik anders nooit van hou.Vanochtend in alle hoop een testje gedaan maar helaas negatief,maar ik denk maar zolang ik het niet ben is er nog hoop op een zwangerschap toch?Waarneer zou ik denk jullie weer kunnen testen,over een weekje of al iets eerder? Verder had ik ook echt kramp/steken eerst en iets bruin/roze slijm 1xtje een beetje na het plassen en verder helemaal niks en heb ook meer witachtige afscheiding,beetje slijmerig. Misschien meer vrouwen die dit hebben? Liefs
Ik zou even een weekje wachten en opnieuw testen, misschien dat je dan geluk hebt... Hoop het voor je, groetjess
Hai, Dank je wel voor je berichtje, me mams zei ook al over een weekje weer testen,ik hoop het ook,een zwangerschap zou heel erg welkom zijn. Liefs
Als je niet genoeg hormonen hebt om de test positief te laten worden kan je volgensmij ook nog helemaal niet zoveel symptomen hebben. Je cyclus kan inneens veranderen zoizo dat is heel normaal. Groetjes
Me moeder heeft had vroeger ook eerst negatieve testen,pas bij de 6de test gaf hij positief aan,me moeder der hcg was te laag dus ik hou gewoon iets hoop want ben nog steeds niet ongesteld geworden.
Ik hoop het voor je! Had zelf eerder zo'n test van de Kruidvat die je al voor NOD kan gebruiken gedaan (had ook erg vroege eisprong gehad, dus ik dacht dat ie wel positief zou zijn), die gaf ook negatief. Pas op NOD zelf gaf ie heel licht positief aan (staat in m'n album). Vijf dagen later weer getest en ik zag twee knetterroze strepen Dus ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt, die stomme testen zeggen niet altijd alles!