Hoi, Maandag gaan we een midweekie naar de Katjes kelder in Oosterhout ( ff weg van alle stress ) .. ik vroeg me af of er al iemand is geweest en wat je er van vond.. Ik zag dat er een klein zwembadje bij was, is het wat ? We hebben een 6 pers huisje met sauna en bad heeeerlijk Heb ie trouwens bossen daar in de buurt ?
Al 2x naar de katjeskelder geweest, erg leuk. Zwembad stelt inderdaad niet veel voor, maar ach voor die kleintjes is het prima. Vanuit je huisje loop je zo het bos in, lekker wandelen. Breda is leuk om te winkelen! veel plezier
Maryloes Wij hebben ook gekeken om daar heen te gaan maar kon niet echt wijs worden van het zwembad zit er ook een stroomversnelling in of bij? want daar is teun gek op...dus waar hij gewoon met zijn bandjes door heen kan drijven hoor het graag van je....
@janette, nee geen stroomversnelling. Er is wel een glijbaan, maar daar houdt het echt mee op. Het is ook echt maar 1 bad met daarnaast een peuterbadje en that's it.
Ach ja, kyano is al blij met een bad van 1 bij 1 hihihih dus dat komt wel goed Ben benieuwd, heb er echt zin in om ff lekker in de bossen te wandelen
Wij zijn er vorig jaar geweest met de hele fam. Was erg geslaagd, leuke speeltuin is erbij. En het zwembad (peuterbad) is zeker groot genoeg voor die kleintjes. Veel plezier!
heeft iemand mss een foto van het peuterbad en het zwembad? kan ik ff kijken..kan namelijk niets op de site vinden