Hallo meiden, Begon hier met 5 , 8, 12 en 13 weken bloedingen en heb een flink hematoom. Moest rust houden en dat doe ik nog steeds. Nu ondertussen 16.4 weken zwanger door rust af en toe een druppel bloed maar geen kraan idee meer. Maar nu weet dat dit te vroeg de vliezen kan breken of te vroeg weeen kan krijgen. Durf nog steeds niet te genieten heb ook nog niets durven kopen ect. Zo dit lucht op even van me afschrijven.
Jeetje wat vreselijk die spanning succes. En ik duim voor je dat de 24 weken maar snel mogen zijn. Hopelijk blijft je kindje gewoon lekker zitten tot zeker 37 weken
Jeetje wat vervelend dat je nu niet kunt genieten van je zwangerschap. Lijkt me erg moeilijk altijd die spanning. Hoop dat alles goed gaat en je een gezond kindje op de wereld mag zetten. Lekker van je afschrijven als dat goed voelt!
@nutts Pff jeetje meid heftig! Afgelopen donderdag kreeg ik ook een beste bloeding. 5+5 was ik. Echo gehad die dag en er was een vruchtje te zien met zeer waarschijnlijk hartactviteit. Lastig te zien zo vroeg. En een hematoom er naast. Direct ziek gemeld op t werk en volledige rust thuis!! Vrijdag bruin verlies, gister weer 1 heftige bloeding en daarna wel minder. Vanochtend weer bruin en sinds vanmiddag heel ietsje rood bij afvegen. Heel spannend allemaal dus. Morgen weer echo..... jij ook zo vroeg echo's gehad?
Tnx!! Vanaf t begin ook al hematoom te zien of niet? Wat een onzekerheid zeg.. en al die tijd die rust. Na 2,5 jaar eindelijk zwanger, zo blij! Niet verwacht dat er zoiets als dit zou kunnen gebeuren..... pff...
met zo'n zwangerschap is genieten misschien niet hoe je het zou willen. dan zit het in heel kleine dingen en dag voor dag leven.. vooral lekker van je af blijven schrijven/praten! sterkte meis x
Heel herkenbaar hoor. Wij zijn een aantal jaar terug met 18 weken ons zoontje verloren. De zwangerschap van onze dochter was daardoor een hel. Continue bang dat het mis zou gaan. Onbezorgd zwanger zijn zit er niet meer in. Ik heb me daar uiteindelijk bij neergelegd en het geaccepteerd zoals het was. Genieten is dubbel en dwars gekomen toen we de kleine veilig in onze armen hadden.
Vreselijk, die onzekerheid! Ik lig ook plat met een grote hematoom. Denk dat ik pas een beetje ga genieten vanaf 28 weken. Gelukkig doet je kindje het tot nu toe goed, ik ga heel hard voor je duimen!!
Jeetje zo is zwanger zijn niet zo onbezorgd zoals je zou willen.. Probeer van kleine dingen te genieten en leef van dag tot dag.. Sterkte en hopelijk straks een wolk van een baby in je armen!
Inderdaad! Dat hielp/helpt bij mij ook. Op momenten dat je je heel veel zorgen maakt zou ik: afleiding zoeken of de verloskundige bellen. Sterkte en probeer wat te genieten!
Lief! Herken het schuldgevoel wel... maar nu is het gewoon belangrijk dat jij aan jezelf en je kindje denkt!
Officieel 30 mei pas. Maar mocht altijd langskomen voor een echo. Ga morgen bellen, dan is mijn gyn terug van vakantie. En jij binnenkort weer controle? Hopelijk is je hematoom dan eindelijk weg!