Vrees dat zorgeloos genieten er op deze manier niet in zit. Je weet dat je kindje op dit moment wel in je buik zit. Wellicht in een schriftje brieven schrijven naar dat kleine mensje wat in je zit, waarin je verteld hoe oneindig veel je ervan houdt? Dat je het niet kwijt wilt en er wel bang voor bent. Als alles toch goed mag gaan en je je kindje straks gezond in je armen mag houden zal pas die opluchting komen denk ik... Heel veel sterkte met het kostbaarste en kwetsbare bezit wat je op dit moment hebben. Het kan ook zijn trouwens dat je nog niet van het kindje durft te houden trouwens. Omdat bij verlies de pijn nog erger is. Sterkte voor jullie die met die onzekerheid leven...
Klopt ik durf gewoon nog niet. Heb niets gekocht nog enzo. En nu ik hoorde dat de baarmoedermond en vliezen doir het bloedverlies de afgelopen weken zwakker kunnen worden ben ik echt bang.
Vandaag een echo gehad om te kijken naar mijn hematoom (die overigens nog flink gegroeid is pfff ) en ik vroeg of dat de vliezen niet aantast. Mijn gyn antwoordde dat ik me geen zorgen moet maken. Er is wel een kleine kans, ze vergeleek het een beetje met een vruchtwaterpunctie. Daar gaat zelfs een naald door de vliezen maar toch gaat het véél vaker goed dan fout!! Ik weet het, het is heel moeilijk, maar hopelijk kan dit je toch een beetje geruststellen. Dikke knuffel
Wel iets ja hoewel ze het wel echt speciaal zeiden bij mij dat de kans er is daardoor toch bang geworden. Zo zie je maar overal ander beleid