Wanneer duurt een 'lange cyclus' nou echt te lang???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debster84, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    bij mijn huisarts, die eerst zei dat ik naar de gyn moest maar ineens bedacht dat hij zelf wel met een gyn zou gaan bellen

2. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is balen zeg! Gewoon op verwijzing aandringen hoor als het je niet lekker zit!

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is bekend dat overgewicht problemen kan geven met de cyclus. Maar het is te makkelijk om te zeggen, val maar af en zie dan verder. Dan komt het wel goed. Nou, ik heb geen overgewicht, maar ook geen cyclus. Dus het is wel erg makkelijk gezegd! Ik zou me er toch hard voor maken. Zeker als je cyclus hiervoor ook onregelmatig is. Succes!

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    dank jullie wel voor de reacties, nou ik laat het hier niet bij zitten in ieder geval. Dus we gaan nog maar een keer bellen naar die man

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies. En anders kan je misschien nog een andere huisarts vragen?

6. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen Annabel, k zou inderdaad eens een andere huisarts vragen.. Is wel erg makkelijk gezegd zo... Ik hoop voor je dat je toch via een ingang naar de gyn kan gaan gaan!

Newlywed, voor jou breekt nu dus de spannende periode aan.. K hoop voor je dat de volgende ronde Clomid niet nodig is! Hou ons op de hoogte ;)

7. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    uhmm voel mn eisprong nooit zo eigenlijk!! en mn afscheiding.. nou de ene keer rekbaar slijm, andere keer dik wit creme achtig tsja! maar dat ie rijp is, dat is iig zeker!

8. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben benieuwd en duim voor je!

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor je! Ik hoop dat je ei snel mag springen en dat je daarna niet nog een keer aan de Clomid moet, maar gewoon zwanger bent!

10. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    thnx wat zijn jullie lief! wat een gedoe ook he eigenlijk, had er niet zo bij stil gestaan toen ik met de pil stopte.. om maar te zwijgen over de mensen bij wie t helemaal lang duurt!
    Maargoed, probeer er zo 'luchtig'mogelijk mee om te gaan, maar er niet teveel mee bezig zijn lukt gewoon niet, al is t alleen omdat ik elke 3 dagen een echo heb!

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook nooit verwacht dat het zover zou komen. Ik zit al op dag 102 :( :(. En nog niet ongi, ook al ben ik afgelopen vrijdag gestopt met Provera. Wachten duurt lang....

12. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had ook niet gedacht dat het zover zou komen... Vanmiddag belafspraak gyn, ga vragen om een samenlevingstest, ben benieuwd..
    Balen Kitty dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden, schiet niet op zo!

13. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    En? Mag je een samenlevingstest doen?

14. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, mag niet van de gyn. Ze vindt dat dat achterhaald is en het is niet bewezen dat het daaraan kan liggen... Dus we zijn nu opgegeven voor KIE, heb gisteren de intakeformulieren binnengekregen.. k heb nog een hoopje dat ik deze maand zwanger wordt, maar anders gaan we dus aan de KIE...

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zeg....Ik hoop voor je dat je hierdoor wel snel zwanger wordt. Alleen zo jammer dat het moet he? Ik wacht ondertussen nog steeds op mijn (nep) ongi.

16. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja zeker jammer dat het zo moet. Natuurlijk is het fijn als je meer kans hebt en ik hoop ook echt dat het werkt, maar het is niet meer natuurlijk zo.. Nu was het dat al niet echt meer, omdat je rekening houdt met je eisprong, maar nu wordt je helemaal een handje geholpen..

Irritant zeg dat je nog steeds niet ongi geworden bent! Ik heb dat ook een keer gehad, 103 dagen niet ongesteld ofzo en ik weet nog wel dat ik toen ook maar zat te wachten tot het kwam. Vervelend ook dat die pillen niet hebben geholpen die je ervoor moest slikken. Ik hoop voor je dat het snel komt. Als het komt, ga je dan meteen aan de Clomid?

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het wel, ik heb nog niets met de gyn afgesproken. Ik wil nu wel een keer een eisprong hebben en dan zal ik toch aan de Clomid moeten.....

18. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik verwacht ook wel dat je aan de Clomid moet.. Voordeel daarvan is dat je er echt een regelmatige cyclus van krijgt. Ik heb nu altijd een cyclus van 31 dagen, 1x was het 33 dagen. Maar zo weet je dus precies wanneer je aan de bak moet en wanneer je kunt gaan testen. Nadelen zijn wel dat je er bijwerkingen van krijgt (stemmingswisselingen, opvliegers, moeheid, dat soort dingen) en dat je er wel wat kilo's van aankomt.. Ook mag je het maar 9 maanden slikken. Ik heb hierna nog 3x, dus ik hoop toch wel dat het een keer raak is in de komende maanden...
    Succes bij de gyn woensdag, ik hoor graag wat eruit is gekomen. Denk je trouwens dat ze je nog een keer pillen geven om je menstruatie op te wekken?

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net terug van de gyn. Hij was verbaasd dat ik nog niet ongi was. Hij moest goed nadenken wat te doen en uiteindelijk wil hij het overleggen met een collega.
    Het kon zijn dat mijn baarmoederslijmvlies zo dun was, dat ik daardoor ook niet ongi kan worden (geen afbraak van baarmoederslijmvlies). Clomid was nu niet de oplossing. Misschien moet ik iets van hormooninjecties gaan gebruiken. Dus ik moet 3-3 terugkomen. Mijn gyn gaat nl met vakantie en de week erna zat hij helemaal vol :S. Maar mijn partner moet ook gelijk gecheckt worden. Daar heeft hij geen rekening mee gehouden, :D. Maar hij heeft nog even de tijd, want de uitslag is na een dag bekend. Uiteindelijk ben ik dus helemaal niets wijzer. Ik wil gewoon ongi worden! Is dat nou zo moeilijk?

20. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen dat Clomid al niet gaat helpen.. Maar wie weet helpen die spuiten wel, ik hoop het voor je! Maar je bent dus eerst heel lang aan de pil geweest en na de pil niet meer ongesteld geweest toch? Hoe frustrerend moet het voor je zijn, nu je niet verder omdat je niet ongesteld wordt. Irritant ook dat je gyn op vakantie gaat en daarna al flink vol zit. Kan je niet naar een andere?

En dat je partner gecheckt moet worden, dat moet inderdaad al vrij snel ja... Had de mijne ook niet zo op gerekend destijds, vond hij ook echt niet leuk.. Maar ja ik heb hem gezegd dat ik al die apparaten telkens in mijn lijf krijg, daar zit ik ook niet op te wachten.. Hij mocht het verdorie gewoon thuis doen en dan nog zeuren... Waar hij destijds wel bang voor was dat het niet goed zou zijn, daarom wilde hij ook niet. Maar gelukkig was de uitslag goed... Wat fijn dat je daar niet lang op hoeft te wachten, bij ons duurde dat toen een week geloof ik... En mijn man heeft pech, nu we de KI ingaan moet hij iedere keer zaad in komen leveren... Dus ik hoop maar voor hem dat het snel raak is ;) En voor jullie hoop ik natuurlijk dat de uitslag goed is..

Deel Deze Pagina