Wanneer duurt een 'lange cyclus' nou echt te lang???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debster84, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even afwachten dus. Spannend!
    Ik moet ook 3-3 terug.
    In welk zh loop jij?

2. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL

Wij krijgen begin maart de uitslag van het sperma van mijn man. Ben echt heel erg benieuwd.
    Hadden jullie ook het idee dat normaal gesproken tijdens gemeenschap er meer sperma komt dan wanneer je het in een potje moet trekken?

3. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Begin maart pas? Wanneer hebben jullie het weggebracht? Ik vond dat er wel erg weinig in zat in het potje toen wij het moesten wegbrengen, maar volgens mijn man was het niet veel minder dan dat er normaal gesproken uitkomt... Het kostte hem die keer alleen wat meer moeite ;)

4. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL

Dan hebben wij vervolg afspraak met de gyn en krijgen alle lab uitslagen e.d.
    Dat hadden wij precies hetzelfde!

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo reageerde mijn partner ook :). Maar hij gaat het wel doen, ook al vind hij het een beetje onzin. Hij vindt het allemaal zo'n gedoe....Nu maar hopen dat het de eerste en laatste keer wordt ;)

6. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat hoop ik ook voor je Kitty!!

7. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    hey allemaal,

ik ben nu 8 maanden gestopt met de pil, en ook pas 3x ongesteld geweest. Heb na 6 maanden gelijk aan de bel getrokken bij de huisarts. Natuurlijk was mijn eigen huisarts met vakantie en zat er een fresh out of school broekie die vroeg of ik mij wel eens inwendig had laten onderzoeken. Heb toen gelijk gezegd dat ik een doorverwijzing wil, heb nie zoeel vertrouwen in het kunnen van mijn huisartsenpraktijk. Maar ik kreeg m gelukkig.
    Heb nu eerste afspraak gehad bij ziekenhuis.
    Inwendige echo liet zien dat ik waarschijnlijk pcos heb, maar moet bloedonderzoek nog even afwachten, 22e feb terugkomen.
    Ahhh ik ben ook zon stresskip, ben gelijk bang voor alles.
    Ook wilde ze checken of mijn eileiders niet samengeplakt zijn, hebben jullie daar ervaring mee?

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ow, dat is over ruim een week! Even volhouden meid! Ik ben afgelopen woensdag geweest en de gyn wist niet wat te doen :(. Nu hoorde ik net van 2 andere meiden dat zij mochten beginnen met Clomid, ook al zijn ze niet ongesteld geworden van Provera.
    Hoe lang duurt jouw cyclus al? Heb je ook iets van Provera gekregen?

9. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Aylioun,

Ja hoor, ik heb daar ervaring mee met zo'n onderzoek. Het is geen pretje, maar het is wel fijn om te weten of het goed is of niet. Neem je man mee naar dat onderzoek en zorg ervoor dat je die dag vrij neemt. Het duurt niet lang, maar is wel even pijnlijk. En houdt er rekening mee dat je daarna een paar dagen een bloeding hebt. Niet heel heftig, maar het is net of je weer ongesteld bent. Sterkte ermee!

10. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Anna86, wat er 3 maart uitkomt! Hou je ons wel op de hoogte??

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    En bij jullie nog veranderingen? Hier nog steeds niet en ik ga al richting de 4 mnd!

12. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik ben vandaag ongesteld geworden na 71 dagen, natuurlijk was ik liever zwanger geweest maar ik ben blij dat ik nu eindelijk ongesteld ben. Al ben ik al niet zo lang aan het wachten als jij Kitty17

13. FvEs

FvEs Actief lid

20 jan 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen dat je ongesteld geworden bent! mag je nu ook aan de Clomid?

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hallo allemaal,

Nou ik lees hier van alles. Mijn laatste ongesteldheid was op 15 NOv.
    Ik ben al bij de huisarts geweest maar volgens hem moest ik nog even afwachten. Dus dat doe ik dan ook maar tot dat hier de 3 dolle dagen van Carnaval voorbij zijn.

Maar nu ben ik sinds zondag een beetje ongesteld geworden. Maar het is echt heel erg weinig. En dat vind ik raar want had hiervoor altijd last van hevige menstruaties met veel pijn etc.

15. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @FvEs Nee mijn huisarts vind het allemaal maar onzin en zegt dat we gewoon de natuur af moeten wachten

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, dat is ook zo. Je huisarts wilde je niet doorverwijzen. Raar hoor, er zijn meiden hier die al eerder zijn doorgestuurd. Je kunt de volgende cyclus even afwachten. Je bent iig ongesteld geworden, dus dat is wel een goed teken ;). En anders zou ik het wel weten hoor! Gewoon teruggaan. Je bent dan al ruim een half jaar bezig.

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Suusje,

Ik hoop voor je dat je ongi doorzet! Irritant toch als je niet weet wanneer je ongi wordt? En als je het niet vertrouwt, gewoon naar de huisarts gaan! Heb ik ook gedaan ;).

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    ja deze dokter vervangt onze eigen dokter omdat die thuis zit, nu kregen we gisteren een brief dat onze eigen huisarts er helemaal mee stopt en die vervanger het over gaat nemen. Nou ik denk dat ik eens op zoek ga naar een andere huisarts. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met deze man. En ik ben ook niet de enige, mijn vriend heeft ook niet al te beste ervaringen met hem.

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja ben het nu al een paar dagen een beetje...
    Maar het is echt maar heel licht... Dus nu weer die onzekerheid of het wel een echt ongi is...

20. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel, ik zit zelf bij een huisartsenpraktijk. Dat heeft zo zijn voordelen, zoals in jouw geval als een huisarts niet wilt meewerken. Zeker als je partner ook niet tevreden is, zou ik zeker 'overstappen'.

Suusje, balen hoor. Ik hoop dat het snel doorzet!

Deel Deze Pagina