Ik zou ook overstappen hoor Annabel! En Suusje, zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Heb je al een test gedaan? En zeker naar de huisarts gaan hoor, als het niet doorzet en je een onregelmatige cyclus blijft behouden! En zijn er bij jou ontwikkelingen Kitty17?
Hier is het rustig als vanouds, hahaha. Ik ben gisteren nog naar het ziekenhuis gegaan, om de spulletjes voor mn partner op te halen. Er kan 100 ml in het potje . Nou, ik ben benieuwd hoor of hij volgende week toch zijn 'kwakje' gaat inleveren. Het moet al vroeg op de ochtend! Dus dat zal nog wel tegenvallen . Nog een week wachten, dat duurt best lang! En hoe is het met jou verder? en Suusje, nog beter zou zijn dat je natuurlijk zwanger bent . Heb je al getest? Of is je ongi toch doorgezet?
Geloof me, dat potje gaat nooit helemaal vol. Ik dacht, oooh als tie het maar red om het erin te doen. Nou er komt echt maar een klein laagje in, ik vond het echt tegenvallen haha... Wel een heel gedoe hoor, ik heb het toen naar het ziekenhuis gebracht voor hem, stond al met mijn jas aan, zodat ik gelijk weg kon toen hij het erin had gespoten. Mijn man mag binnenkort ook weer, als we met de KI gaan beginnen. Vindt hij echt leuk maar niet heus, maar ja ook hij moet er wat voor over hebben.. 1 maart hebben we een intake gesprek met de fertiliteitsarts. Dus ik ben erg benieuwd! Ik moet woensdag ongesteld worden en dat word ik ook gewoon, want we moesten vorige week klussen maar toen lag ik met hoge koorts op bed. Dus dat is er niet van gekomen.. Dan toch maar over op KI... Zie er wel tegenop hoor, weet niet zo goed wat ik er van kan verwachten... Maar dat gaan we over 2 weken dus wel horen... Een week wachten duurt zeker lang! Ik ben echt benieuwd hoe het nu met je verder gaat joh, of er toch ooit eens een keer een menstruatie komt.. Zal toch wel???
Haha, dat vraag ik me ook wel eens af! Wanneer zal het komen? Wat gaan ze in het ziekenhuis bedenken om alsnog mijn ongi op te wekken, of gaan ze toch wat anders doen? Wel raar he dat je nu weer een stap verder gaat. Je gaat nu voor KIE toch? Krijg je dan ook nog hormonen ofzo? Want heb je van jezelf wel een eisprong? Want ik las dat je dan rond je eisprong de inseminatie krijgt? Dat is dus best lastig plannen? Gelukkig kan je over 2 weken op intake en krijg je allemaal te horen hoe het gaat lopen. Tegen die tijd moet je partner ook zijn goedje hebben ingeleverd? Weer....Altijd leuk
Ik ben echt benieuwd want heb jouw verhaal nog nooit gehoord. Je bent uniek hahaa Het is heel raar om nu de volgende stap te nemen. Want ik had nooit gedacht dat het zover zou komen. Maar ik merk wel dat je iedere keer je grenzen verlegd. Je hebt verschillende dingen met KIE, ik geloof dat wij IUI gaan doen, tenminste dat verwacht ik. Ik blijf dan als het goed is gewoon de Clomid slikken, zodat ik op tijd een eisprong heb. Ik moet dan een aantal keer naar het ziekenhuis voor een echo en op de dag dat ik mijn eisprong heeft moet manlief het zaad in een potje spuiten. Daar worden dan de goede cellen uitgehaald en bij mij ingespoten. En dan daarna krijg je nog wat medicijnen wat ik heb gelezen, waar je ook fijne bijwerkingen van krijgt... Dat is wat ik nu heb gelezen, maar wie weet hoor ik over 2 weken wel heel andere dingen.. Ik hou je op de hoogte En tja, altijd leuk als manlief zijn zaad weer in mag leveren.. Kost hem toch meer moeite 's morgens vroeg hoor haha
Ja, en mijn mannetje houdt nogal van uitslapen, dus als hij 's ochtends voor 8 uur al aan de gang moet, dan zal dat vies tegenvallen, hahaha. Nou we houden elkaar iig op de hoogte!
de mijne moet er om kwart voor 6 altijd uit, dus het enige voordeel is dat hij dan eens een keer kan uitslapen.. haha..
Hey meiden, Hoe is het hier? Ik weet nu eindelijk meer. Ik kom zeker in de MMM, want ik ga aan de IUI beginnen. Volgende week hoor ik meer, mijn bloed is nog afgenomen vandaag. De zaad van mijn man is nl ook minder beweeglijk dan hoort. Het is natuurlijk maar een momentopname, maar toch. Ik zal aan de hormoonspuiten moeten om een eisprong op te wekken. Lekker dus....Maar nog even een week om het te 'verwerken' en wat informatie hier en daar in te winnen. Gelukkig hoef ik nu maar een week op mijn vervolgafspraak te wachten.....
Joh, jij ook aan de IUI?? Maar waarom moet je daar meteen aan dan, is dat omdat je man minder beweeglijk zaad heeft of heeft het een andere reden? Hormoonspuiten schijnt mee te vallen en geen pijn te doen, tenminste als ik de verhalen mag geloven... Wanneer heb je je afspraak, krijg je dan gelijk al je intake gesprek? Wij hebben dinsdag ons intake gesprek. Wel spannend hoor.. Gisteren ongesteld geworden, had ik ook wel verwacht aangezien we vanwege mijn griep van laatst niet veel geklust hebben. Ben wel benieuwd of we nu al gelijk de 1e poging gaan doen, want ik heb uit zitten rekenen dat mijn eisprong waarschijnlijk op de 1e dag van onze vakantie komt.. Dus even afwachten wat ze dinsdag gaan zeggen. Nou zitten we beiden dus in hetzelfde schuitje.. Ben benieuwd naar je vervolgafspraak!
Balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Aan de andere kant had je het wel zien aankomen, maar toch. Je hoopt dat het niet nodig is om de volgende stap te nemen. Dat ik aan de hormooninjecties moet, dat wist ik al. Maar omdat het zaad dus minder van kwaliteit is, wordt dit IUI. Het is in eerste instantie van belang dat mijn baarmoederslijmvlies eens dikker wordt. Dan maar de eierstokken direct stimuleren. Clomid zou juist tegenwerken. Ik denk dat ik as donderdag gelijk mijn intake heb. Ik mag er alleen heen, mijn man hoeft niet mee. Ik ben benieuwd naar jouw intake! Spannend hoor, we houden elkaar op de hoogte .
Oke, ik snap hem... Pfft spannend hoor ook voor jullie. Maarre bij ons moesten we eerst een vragenlijst invullen en aanstaande dinsdag bij onze intake moet mijn man mee. Ik mag niet alleen komen.. Nu weten wij in principe ook nog niet welke vorm van KIE we gaan krijgen, maar ik ga uit van IUI omdat alles in principe goed is. Oh ben zo benieuwd joh, zou wel gaaf zijn als we allebei direct van de 1e keer zwanger worden!!
Hmm, misschien heb ik donderdag dan niet mn intake? Ik weet het niet.... maar ik hoop gewoon dat ze snel gaan beginnen. Ik heb het gevraagd, en er is geen wachtlijst oid. Dus dat scheelt. Maar er moet dan wel een plekje vrij zijn bij de gyn, want die van mij zit echt overvol :S.
Zou het niet eerst zo zijn dat je ongesteld moet worden, want dat ben je nog niet geworden toch?? Of misschien gaan ze het gebruik van die hormoonspuiten uitleggen? Ik weet het niet hoor, wij hebben de intake ook met een fertiliteitsarts, wij zijn daar naar doorgestuurd.. Maar wie weet werkt het in elk ziekenhuis anders.. Wel leuk om elkaar op de hoogte te houden!
Ja, zeker fijn, omdat we dan in hetzelfde schuitje zitten. 3 maart ga ik het allemaal horen! Ik zal tot die tijd weinig online zijn, maar anders kan ik je altijd een pbtje sturen. Wel zo fijn . Goed weekend!
Ik zal als wij geweest zijn een pbtje naar je sturen wat er uit is gekomen.. K voeg je wel even toe aan mijn vriendenlijst Fijn weekend!
Nou hier ben ik weer... Ik ben 15-02 ongesteld geworden maar toen was het maar heel licht.. Nadat ik 15-11 gestopt ben... En nu ben ik het alweer bijna een week... Heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe dit kan..?!
Geen ervaring helaas. Maar zo zie je maar weer dat elk lichaam anders is. Hopelijk is je ongi snel over en kan je door!