Hallo allemaal, Ik heb even een vraag; Ik weet niet precies hoelang ik al zwanger ben, want weet niet meer precies de datum van mijn laatste ongesteldheid. Ik weet wel dat het ergens in de eerste periode van december is geweest dus ik denk dat ik nu rond de 6 - 8 weken zit. Kan ik nu al voor een echo om precies te weten hoe ver ik precies ben? Groetjes Susan
ja je zou een vk kunnen bellen en waarschijnlijk gaan ze dan kijken hoever je bent.. maar mischien dat je wel gewoon moet wachten tot ongeveer 10-12de week
Vorige keer wist ik het niet precies. Ik kreeg toen een echo en bleek 5 weken en 4 dagen te zijn. Deze keer weet ik het precies en krijg ik een 8 weken echo. Ik zou als ik jou was idd een verloskundige bellen. Dat moet je sozieso omdat je intake meestal bij 8 weken is.
ik ging naar de ha toe en die stuurde me door naar het ziekehuis en dat was n week later dat ik terecht kon.... grtjes
bedankt voor de antwoorden. ik heb contact gehad met de huisarts... morgen de verloskundige bellen en ik kan bij de verloskundige praktijk terecht om een echo te laten maken om te kijken hoe lang ik precies zwanger ben. groetjes susan