Gister bij Drs papa geweest gewoon voor de pret. Hartstikke leuk! En toen ineens zei hij willen jullie weten wat het wordt? Uuuh kan dat dan? Hij zegt ja in principe kan ik het maar het is natuurlijk afhankelijk van hoe je kindje ligt en ik wil er niet mee adverteren ed want als er, met alle respect iemand binnen komt van 100 kg, dan wordt het gewoon een stuk moeilijker en buiten dat mensen komen dan rond die magische grens van 3 maanden. Hij zegt ik doe pret echo's echt voor de pret ik wil geen nekplooien meten enzo. Geen slecht nieuws gesprekken, gewoon echt pret echo's ! Voor 99,99999999% zegt hij een meisje. Hij komt de babykamer blauw schilderen als het niet zo is. Maar toch het ik twijfel zo. Volgens het echocentrum waar ik de termijnecho's doe ben ik 15 okt uitgerekend en volgens hem 17 okt. Nou om een lang verhaal kort te maken. Kijken jullie eens naar ons "meisje" is het een echt meisje. Hij zegt ik zou op zn minst nu al een uitsteeksel moeten kunnen zien. Ik kan het gewoon niet geloven.
onje, dit is volgens mij wel een meisje hoor, heb net een echo gezien van 12.2 en daar zat echt een piemel aan
Ja heb m gezien! Duidelijk een jongen daar ja. Wij willen zo ontzettend graag een meisje dat ik het denk ik pas echt geloof als ze op mijn buik ligt! Jij ook een meisje na 3 jongens! Moet toch erg mooi zijn.
een geweldig gevoel, dit kindje was absoluut niet gepland maar zo welkom en dat het dan ook nog een meisje mag zijn dat is gewoon ons kersje op de taart die we al hadden
Dat is zeker weten een meisje want zo zagen mijn echo's er ook uit van onze kleine meid! Gefeliciteerd!
Vriendin had ook zo'n soort verhaal. Bij 20weken zat er toch echt een piemeltje aan...... dus ik zou nog ff wachten met de roze verf
Bij ons staat er op de pretecho van dr papa: 100% meid. Met een week of 16 was dat. En we kregen ook een meid. Ik ga nu met 16 weken weer naar hem toe . Hoe ver ben je?
Hij doet het met 14 weken en ik was 13 weken. Pff door de ervaring van Salapio haar vriendin knijp ik m nu hoor.
Ik ben net zo ver zwanger en heb over drie weken pas de geslachtsbepaling. Ik zou er nog niet 100% vanuit gaat dat het een meisje is hoor. Ik zou zeker nog later een pretecho laten maken of de 20 weken echo afwachten met definitief ervanuit te gaan....
Hey ik vind raar dat ie nu al zegt dat hij 99% weet wat word..... Hier zeide meisje en met 20 weken een klein manneke zou dus nog ff wachten met inkopen!
Ik ben bij hem geweest met 13.5. Hij zei 100% zeker een meisje en er ligt nu een heel mooi roze poppetje op m'n schoot! Bij mijn zus heeft hij het 3 keer goed gehad. Alledrie meisjes ook heel vroeg in de zwangerschap.
Maar hoe zit het dan met de nub die elke baby tussen 12 en 14 weken schijnt te hebben tussen de benen en die naar binnen groeit als het een meisje is?? Dat heb ik van het nub-topic. Of begrijp ik nu iets niet?
Het geslachtsdeel is in die periode nog in ontwikkeling en heet dan NUB... Met 13 weken zou je wel voor 95% op basis van de NUB een voorspelling kunnen doen dus hij zou het zeker goed kunnen hebben! Ben benieuwd!!