3 pretecho's gepland (eerste heb ik vrijdag al!)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door , 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben helemaal blij. We hebben besloten om bij babyvision een pakket te nemen van 3 pretecho's.
    Eerst 2 keer een 2D echoconsult à 30 minuten opgenomen op DVD
    met minimaal 5 z/w foto's in fotomapje, en daarna nog een keer een 4D echoconsult á 30 minuten opgenomen op DVD met 2 kleurenfoto's en 5 z/w foto's in een fotomapje

De eerste echo hebben we vrijdag, wanneer ik 10 weken en 1 dag ben. De 2e echo willen we rond de 16-17 weken gaan laten doen, en de 3e echo rond week 24-25.

Ik ben al onder behandeling bij de gyn, maar de foto die ik daarvan krijg (eerste keer niets, 2e keer 1 foto) is heel onduidelijk omdat de apparatuur niet zo geweldig is. Ook vond ik het de vorige keer tijdens de echo niet leuk. Het scherm stond zo gedraaid dat de gyn zelf en mijn man alles goed konden zien. Maar ik zag heel weinig. Ik kon net zien dat het kleintje een beetje bewoog en het hartje klopte, maar ook maar op zo'n manier dat ik maar heel even kon kijken omdat ik mijn hoofd zover moest draaien en dat ik met mijn ogen zover op zij moest kijken dat ik hoofdpijn kreeg. Toen ik vroeg of het scherm gedraaid kon worden werd ik genegeerd... Ik vind de gyn trouwens niet echt een fijn mens, maar ja....
    We hebben met 6 weken en 6 dagen ook al een keer een korte pretecho bij babyvision laten maken waar ik echt superblij mee was. Niet alleen vanwege het goede nieuws (zie mijn vorige topics hier), maar ook vanwege de sfeer en de manier waarop ik alles kon zien (een scherm waarbij de echoscopiste en je man kan kijken, eentje recht boven de tafel waar je op ligt, zodat je het zelf goed kan zien! Heeel handig!).
    Dus ik ben helemaal happy en stuiter dat ik vrijdag een pretecho krijg! Ik heb met 12 weken precies een echo by de gyn, maar dat zal wel weer niet veel voorstellen...
    Op deze manier krijg ik wel een leuk fotoboek! En nu ook 3 dvd's :D

gr. Natalie

2. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Leuk! Wij hebben bij 11 weken nog wat eerste echo gehad, toen bij 16 weken pretecho 2D gedaan. Toen weer 20 weken echo (medische) en bij week 22 ongeveer weer pretecho 2D en bij week 26 een 3D echo kado gekregen.
    Wij staan ook onder behandeling in UZ vanaf 20 weken en krijgen daar ook iedere maand een fotootje van mee. Eeen heel boek vol hebben we al maar is toch super leuk!
    de 3D was erg mooi gelukt en gaaf! Je ziet dan echt een snoetje al joh!

Geniet ervan!

3. Niet meer actief

ik ben nu 10 weken, maar ik heb morgen al mijn 4e echo. Dus bij mij heb ik straks echt een heel vol fotoboek. Maar wel heel erg leuk hoor :) Ik heb echt zin in morgen.

4. Niet meer actief

Whoei, over 1,5 uur de eerste van de 3 pretecho's. Ik ben nu toch wel zenuwachtig hoor... Ben zo benieuwd hoe het met de kleine gaat, ookal ik is het nog maar 1,5 week geleden dat ik mijn laatste echo bij de gyn heb laten maken.. Toch blijft het spannend het eerste trimester.. Maar ik heb er ook zo'n zin in :D

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Veel plezier! :) De echo's worden steeds leuker omdat je steeds meer kunt zien. Wij hebben ook al 1 pretecho gehad en ik denk dat we er ook nog 2 laten doen rond dezelfde periodes die jij aangaf.

Overigens had ik mijn termijnecho bij een echocentrum waarbij ik de echo op een heel groot scherm kon zien. Gelukkig :)

6. Niet meer actief

De echo was echt superleuk vandaag! Ik ben net pas thuis, ik ben na de echo naar spijkenisse geweest om mijn dreads bij te laten werken, en toen kregen we het idee om gezellig naar Scheveningen te gaan.. Heel leuk allemaal, maar ik ben nu pas weer thuis sinds vanochtend 10 uur...
    Ik ben nu echt doodmoe en ga lekker slapen. Morgen typ ik wel een verslag over de echo, maar alles was helemaal super, en ik ben echt happy! Het wordt steeds leuker allemaal! Whoo :D:D:D

Deel Deze Pagina