Wij wilde morgen eigenlijk voor het eerst eens met indy naar het zwembad maar nu ze verkouden is stellen we het nog wel even een weekje (of als het nodig is langer) uit. Maar vraag me eignelijk af hoe doen jullie dat...doe je je kleine daar dan na het zwemmen nog opnder de douche of thuis in bad of niks? En hoe lang zijn jullie meestal dan daadwerkelijk in het water?
Wij zijn meestal iets korter dan een uur in het water, en douchen doe ik thuis en niet bij t zwembad.
Onze zwemles duurt een half uur. Wij douchen altijd bij het zwembad. Moet wel zeggen dat we in een revalidatiebad zwemmen waar geen/minder chloor in zit. Als je even snel doucht dan ben je ook klaar. Geen chloorgeur die eraf geboend moet worden
Gaan jullie alleen met je kindje of is jullie partner hier dan ook bij ivm helpen na het zwemmen? Het lijkt me zo'n gedoe na het zwemmen met afdrogen en aankleden, want zelf moet je je ook nog aankleden
Ik ben de eerst keer samen gegaan met mijn schoonzus. Nu ga ik alleen. Ik zorg altijd dat zij helemaal is aangekleed en dan ga ik mezelf aankleden.
Bij ons zwembad mag je de maxi-cosi mee naar binnen nemen. Er is een verzorgingstafel aanwezig in het zwembadgedeelte, waar een stuk of 10 aankleedkussens op liggen. Na het zemmen even een badcape om naar de douche, daarna eerst je kindje afdrogen en aankleden en in de maxi-cosi. Dan neem je die mee de kleedruimte in en heb je alle tijd om jezelf aan te kleden. Je zou eens kunnen informeren bij jouw zwembad hoe dat gaat.