Nou lees ik veel luierervaringen hier op ZP maar voornamelijk c1000, kruidvat en aldi als zijnde ander genoemde merken dan pampers maar zijn er ook mensen die ervaring met de luiers van albert hein hebben? en hoe bevalt dat?
0hier hebben we die zijn op zich prima hoor, alleen de labeltjes zeg maar die trek je dr regelmatig van af. heel irritant. mar voor de rest vind ik het fijne luiers
In vergelijking met bijv. Pampers vind ik ze wel wat stug (maar vind ik eigenlijk van de meeste luiers ), verder prima hoor! Wissel het hier nog weleens af met Pampers en nog geen problemen gehad.
AH is mijn 2e keus na KVluiers... denk dat het qua lekken ook aan de vorm van de billetjes/beentjes ligt.. bij de oudste had ik altijd C1000, maar bij de jongste werkte dat dus niet...
Nooit meer! Mijn zoontje had 's ochtends voor het eerst een AH luier omgekregen, en toen ik hem rond 12 uur 's middags verschoonde zat er een gigantische blaar op zijn piemeltje! De luiers zijn dus echt veel te stug, heb ze meteen weggegooid.
Vind ze van de AH super, ben juist niet weg van kruitvatluiers. Ze zijn inderdaad wat stug, maar dat vind ik juist wel prettig. Etos heb ik ook geprobeerd en die vind ik weer niet fijn. Maar elke baby is anders. Zou het gewoon is proberen.
Ik heb altijd de luiers van de AH, ik haal nooit andere. Anders dan pampers lekt mijn kleine bij alles door behalve bij de AH.
Hier ook helemaal fan van ah luiers! Dochter van bijna 2 zitten ze perfect. En nu zoon van een week zitten ook gegoten.