hoi meiden, ik las net iets over een dekbed gebruik bij baby's nu weet ik dat je het niet mag gebruiken als ze nog klein zijn, maar vanaf wanneer mag ze wel een dekbedje?! dat weet ik dus echt niet.... ik hoor graag van jullie! en waar hebben jullie dan het dekbedje gekocht?
Hoi hoi, Ik ben een dekbedje gaan gebruiken toen mijn zoon bijna 2 was. Hij ging over naar een ander bed. Ik heb het dekbedje kado gekregen, heb geen idee waar me schoonouders het gekocht hebben. Ik heb tot die tijd gewoon lakentje + dekentje gebruike. Je kan ook een dekentje in een dekbedhoes doen. Dat ziet er nog gezellig uit ook. Groetjesss Jetje
hier had mijn dochtertje het altijd erg koud met alleen een lakentje en dekentje en ze werd dan ook regelmatig wakker.sinds ze ongeveer een maand of 9was zijn wij wel al een dekbedje gaan gebruiken maar dan wel een dunnere soort,en sindsdien slaapt ze heerlijk warm bij mijn oudste 2 kinderen heb ik vanaf het begin een dekbedje gehad,toen was dat nog niet met die goedbedoelde adviezen
Het advies is vanaf 2 jaar. Hier waarschijnlijk pas als ze naar een ander bed gaat, zo rond 2,5-3 jaar.
hier heeft ons zoontje sinds 2 weken een dekbedje. Hij blijft nu lekker warm en hetschuift niet op één hoop. Ik heb hem geloof ik bij de Hema vandaan.