Mijn dochtertje is pas 3 maanden en kan al sinds een paar dagen genieten. Het was vreselijk zwaar en vermoeiend en nu ik pas kan genieten van haar moet ik volgende week weer beginnen met werken wat betreft schoonmaken etc...tjah...wnr het kan er zijn zelfs dagen dat ik geen tijd heb om te ontbijten of om te koken, vooral omdat mijn wondertje zo nieuwschierig is en overdag niet wil slapen. Na 20:00 heb ik een uur of twee de tijd voor mezelf daarna ga ik ook me nest in.
Vandaag naar cb geweest en ze groeit als kool. Nu een kilo meer als 2weken geleden. Ze mag dus 120 cc fles als ik dat wil geven. Vandaag echter doet ze telkens 10 minuten drinken en vervolgens2 uur slapen. Prima maar wanneer komen die 3 uur ertussen... Snachts doet ze het goed, kan ze er 4 tot 5 uur tussen hebben. Ik wil zo veel maar het lukt gewoon niet echt. Huis houden is een bende maar gelukkig vind ml het niet erg. Alleen nu ikzelf nog los kunnen laten.
Ik zou echt even nakijken als ik jou was over de hoeveelheid. Dit is kv advies ( en dan nog way to much, maar ok). Op de site van LLL hebben ze een mooi schema over de grote van een baby maagje en de hoeveelheden melk die aan te raden zijn. Mijn dl ging pas na 6 mnd om de 3 uur drinken. Tot die tijd 2 uur. Elk kind heeft eigen ritme.