Hallo, Mijn dochter van 13 weken heeft ineens moeite met zelf kunnen poepen. Tot 2 weken geleden poepte ze zo ongeveer 3/4 keer op een dag en nu ineens 1 keer in de 3 dagen. En dan alleen met hulp van de thermometer. Waar ik eigenlijk helemaal niet achter sta, maar ze had zo'n pijn. Het was ook erg hard. Begonnen met extra water in de fles en zonnebloemolie. Het werd wel dunner, maar ze deed het gewoon niet meer zelf. Zaterdag naar de HAP geweest en lactulose voorgeschreven gekregen. Het wordt wel dunner, maar toch blijft ze erg last houden van haar buikje en het zelf poepen blijft een probleem. Ik vind het vooral heel vreemd, omdat ze er nooit last van heeft gehad. Wat moeten we hier nou mee? Ik kan haar kwalijk altijd helpen. Is ook niet helemaal gezond. Iemand herkenning en evt advies? Groetjes An
Hier ook een moeilijke poepen vanaf ongeveer 10 weken. Wel zacht maar t kwam maar niet, soms pasna 6 dagen en dan veeeeel en daarvoor dagen pijn. Via de kinderarts forlax gekregen, 1 x per dag een zakje en nu elke dag een mooie luier. Van de lactulose kreeg mijn zoontje enorm veel lucht in zn buikje. Let daar dus even op. T is zo naar. Geef je de fles?? Dan is Omneo nog t probeten waard
Snel stoppen met de thermometer, de darmen worden er lui van en zo kan je kindje niet meer zelf poepen ( had een vriendin van me, haar kindje is nu 3 en heeft nu hulp met zelf leren poepen, echt een drama )