Hoi, mijn jongste moet over een poosje zijn eerste loopschoentjes. Natuurlijk ga ik tzt wel naar een winkel om zijn voeten goed op te laten meten. Maar...... Zoals ik het nu opmeet heeft hij straks maat 24 nodig! De oudste 2 hadden maat 23 voor eerste schoen en daarvoor kon ik dus nog bardossa schoenen kopen, maar zoals ik nu kijk heeft die zelfs niet groter dan maat 23... Weet iemand waar ik terecht kan voor eerste loopschoentjes dus met extra flexibele zool in maat 24? Of welk merk dit verkoopt? Alvast bedankt!
shoesme heeft extreme flex schoentjes t/m maat 24.. Extreme Flex loopschoenen - Jongens edit: droppie was me net voor..
Bedankt voor jullie reacties. Ik had deze al wel gezien maar volgens mij zijn die zooltjes niet supersoepel, misschien wel flexibeler dan de meeste van dat soort schoentjes. Maar zou eigenlijk meer het soort schoentje willen wat zij babyproof smart noemen.
Een vriendin van me zat ook met dat probleem, zij heeft uiteindelijk shoesme gekocht, ze kon niks beters vinden. Wel n grote maat zeg voor eerste loopschoenen!
Hier ook shoesme waar ze nu als eerste schoenen buiten op loopt. Binnen loopt ze op sloffen of sokken of blote voeten. Naar de zolen van de shoesme zijn hardstikke flexibel!
Excuus zie nu het verschil met die jongens schoenen va shoesme van de link en welke ik heb, dat ziet er inderdaad wel minder soepel uit! Maar wauw maat 24! Hier was de eerste schoen maat 19 😂
Erg grote voeten ja! Merk het nu al met leren slofjes, gelukkig heeft @pies slofjes in XL en XXL want anders kon hij die ook niet meer aan. Bij de oudste 2 is het uiteindelijk goed gekomen ze zitten nu in maat 32 en 31 wat aardig normaal is voor hun lengte/leeftijd. Is toch raar dat alleen shoesme ze in maat 24 heeft?!
Wow wat een grote voeten! Mijn dochter van 3,5 draagt nu maat 23.... Misschien anders leren slofjes gebruiken in het begin?
Er zijn andere merken hoor maar veelal online. Bobux vind ik erg fijn, ik hoor goede verhalen over zeazookids en je kan ook softstarshoes in de USA bestellen. Maar dat is allemaal met wat levertijd. En niet eerst passen.
Bedankt voor de tips! @suusjeh: Ik wil de schoenen toch wel eerst passen, als ze klein zijn is het toch wat lastiger. Hij heeft ook aardig wat spekjes, dus een schoen moet ook dicht kunnen Bij de oudste 2 bestel ik nog weleens online. @dvd87 flexbunnies zien er ook wel goed uit. Ik heb even opgezocht waar ze deze in de buurt verkopen. Dus daar ga ik tzt ook even kijken. @marieke86 dr. visser met flexibele zool gaat helaas maar tot maat 22 Maar ik zal igg gaan kijken bij de winkels die shoesme en bunnies verkopen als het zover is. (hij staat los, maar die stap moet nog komen..) En anders maar veel blote voeten/leren slofjes en alleen op straat wat hardere/stevigere schoenen.