Wanneer echt ritme/schema invoeren?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kitty07, Jan 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En hier dan het niet onbeschofte antwoord ;)
    Wij starten de dag ALTIJD om 8:00, ook als hij / zij om 6:00 kwam. De voeding van 6:00 beschouwde ik als nachtvoeding (dus in het donker en kort) en dan om 8:00 weer. Natuurlijk wordt er dan om 8:00 geen volledige voeding genomen maar met het beetje om 6:00 zat er genoeg in om 11:30 - 12:00 te halen. Rekken heb ik nooit gedaan. Ik denk trouwens dat ik maar 2-3 x een voeding tussen 5:30 en 7:30 heb gehad... Kindjes waren snel gewend en in ritme.

de enige voeding die trouwens helemaal 'vast' was, was dus de voeding van 8:00. De andere voeding konden wel iets verschillen. Manlief heeft vanaf de 5e week de late avondvoeding gedaan (gekolfde melk of kv). En de kindjes zijn allebei altijd maar één keer gekomen gedurende de nacht (ergens dus tussen 00:00 - 7:00)

2. mam2011

mam2011 Lid

Aug 23, 2011
    25
    0
    0
    bedankt voor alle antwoorden (ook de onbeschofte :D)
    vandaag was hij er om half 6 maar is met zijn speen in slaap gevallen tot kwart voor zeven, dus zo een honger had hij nog niet. Toen hij wakker werd heb ik hem gevoed en kwam "het schema" vandaag vanzelf goed. Ik hoop dat dit geen eenmalige actie was, maar dat weet je met die kleine mensjes nooit. We zullen zien!

Share This Page