innestelingsbloeding?wanneer testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jolin, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolin

jolin Niet meer actief

hoi dames daar ben ik weer.
    ben nu 4 maanden gestopt met de pil ik heb een cyclus gehad van 32 dagen, 35 en als laatste 42.
    gister zat ik op dag 32 en zag toen ik naar de wc ging dat ik na het plassen bruin (bloed?) op mij wcpapier had, vandaag nog steeds het is niet veel maar toch. nu is mijn vraag is dit een innestelingsbloeding ik hoop het zo en kan ook niet wachten met testen maar wanneer zou ik dit kunnen doen.
    help mij asjeblieft :D

2. Milla

Milla Niet meer actief

Je hcg waarde moet 25MuI zijn om positief te kunnen testen (dan heb ik het over de gevoelige testen (niet predictor of clear blue digitaal) maar bijvoorbeeld de gewone clear blue. Gemiddeld begint het HCG gehalte met een waarde tussen 0 en 5 en verdubbelt dit zich om de dag. Gemiddeld zou je dus 4 dagen na innesteling positief kunnen testen. Maar dit is wel afhankelijk van hoe snel het bij jou stijgt, en of het inderdaad je innesteling was. Ik wil je niet ontmoedigen maar bruinbloed kan een voorbode zijn van je ongi.

Zelf teste ik in het verleden precies 9 DPO en 5 dagen voor NOD in de avond uren positief..

Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes!

3. Niet meer actief

ik twee weken nadat ik zulk bloed verloren had,pas positief

4. Ik hoop natuurlijk voor je dat je snel positief kunt testen, maar gezien de lengtes van je cycli zou het natuurlijk ook de voorbode voor de ongi kunnen zijn.... ik zou nog even afwachten als ik jou was....

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik had vorige ronde een innestellingsbloeding op dag 28 en op dag 32 testte ik positief! (helaas een vmk)
    Succes!

6. Niet meer actief

Bij jou kon dat bruin bloed heel goed je eisprong zijn geweest!
    Aangezien je bmm open stond kon het oude bloed zijn wat je verloor.

Deel Deze Pagina