mijn eerste echte ongi kwam niet na 6 maanden heb ik een kuur provera gehad en toen maaaanden later mijn eerste echte ongi doordat clomid een eisprong had opgewekt.
14 jaar mercilon geslikt, 23 dagen na het stoppen ongesteld. Daarna gelijk regelmatig cycli van 24 dagen
Ik hoop niet dat het bij mij 7 maanden gaat duren voordat ik weer een echte ongi krijg. Raar is dat, normaliter heb ik het niet zo op die ongi-perioden, maar nu kan ik er niet op wachten ...! Als ik weer ongi ben, weet ik dat de boel hieronder weer gewoon werkt. Want geen ongi = geen eisprong = geen kans om zwanger te worden, toch? Ik hoop maar dat het een dezer dagen komt en anders hoop ik maar dat ik een dezer dagen toch een positieve test in handen heb.
Het valt me wel op trouwens dat je na de pil veelal gemiddeld lang moet wachten op de eerste echte ongi. Ik zal geduld moeten hebben....
Ik heb maar 1 jaar de micogynon 30 geslikt. Hoe mijn cyclus is verlopen zie je hier onder. Deze cyclus gaan we voor het eerst voor het echie proberen dus hopelijk is alles inderdaad op orde zoals als ik hoop.