Hoi, vanochtend heb ik voor het eerst het hartje gehoord, met de angelsound. Ik moest wel goed zoeken, maar het was te horen (korte momenten) Volgens mij stuitert de kleine door de hele baarmoeder heen. Bij de verloskundige hebben ze niet naar het hartje geluistert met de controle van 10 weken. Nu ik bijna 12 weken zwanger ben, dacht ik, laat ik het eens proberen, en ja hoor, gelukt! Toen ik het hartje hoorde lag ik erbij te huilen, van blijdschap. Het is zo geweldig het hartje te horen kloppen
super kirsten ik heb hem gisteren besteld. Kreeg ineens zo'n last van onzekerheidjes, terwijl ik dat helemaal nog niet zo erg gehad heb, dus heel impulsief toch de Angelsound maar besteld. Ik ben zooooo benieuwd! Ik ben iets verder, dus dan zou je denken dat het hartje goed te vinden moet zijn, ik hoop het zo! Maar eerst maar even wachten tot hij binnenkomt maandag of dinsdag waarschijnlijk...
hoi, het is wel aan te raden om de koptelefoon te vervangen voor oordopjes van bv mp 3 enz, met de koptelefoon die erbij zit valt het geluid erg tegen. Ik hoop dat je je ukkie snel zal kunnen vinden met de angelsound Athina
ik heb het hartje ook gehoord met de angelsound.. Hoorde mijn eigen hartslag er heel langzaam doorheen kloppen heel speciaal geluid! alleen ben snel geneigd elke keer te luisteren en gisteravond kon ik het hartje niet vinden en dan ben ik toch weer zenuwachtig!Nou ja ze zeggen als het hartje klopt dan is de kans kleiner op een miskraam toch? geniet van je zwangerschap! ik ga nu babykamertjes kijken xx
Ik vind het altijd een heerlijk geluid, als ik het hartje hoor. Ik ben zelfs nu nog erg onzeker of alles wel goed gaat. Als ik de baby even een dagje wat minder hebben gevoeld, ga ik 's avonds even lekker luisteren. Dan val ik daarna vredig in slaap.
hey het is echt leuk om te horen he geniet er maar lekker van het blijft altijd zo mooi! Over paar daagjes zal je het hartje van de baby wel steeds kunnen blijven horen omdat het dan ook gemakkelijker te vinden is. Ik wil je ook net zoals kirsten 007 de tip meegeven gebruik ander oordopjes (van mp3 werken heel goed) daar krijg je de geluiden veel beter mee te horen bij mij zelfs 3x zo hard dan die koptelefoon die erbij zit. Geniet er lekker van
ik had ook de angelsound besteld en kreeg m gister binnen, ik zoeken maar nee hoor, jammer dacht ik nog maar kan aangezien nog zo pril is.. gisteravond nog maar een poging en ja hoor! ben helemaal happy lekker genieten!
wat gaaf! Want dat is echt ontzettend vroeg volgens mij, met 9 weken! Ik zal idd het geluid omwisselen. Ik had er al aangedacht ze op de boxen aan te sluiten, maar simpelweg de oordopjes veranderen (is wat kleiner allemaal) is ook wel handig als ik zelf wil luisteren. Eigenlijk wist ik dat al wel.. maar ik zou er echt niet aan gedacht hebben nu meer thx!
Ook ik heb een angelsound vooral in het begin hoor je van alles bubbelen in je buik Leuk he geniet er maar van meis!
Nou ik ben nu al een week aan het zoeken maar nog helemaal niks gehoord! Baal wel een beetje en wordt erg onzeker! We hebben pas met 14 weken een afspraak bij de verloskundige dus moeten nog even lang wachten. Echo met 9 weken was wel prima in orden maar dat zegt helemaal niks heb ik gehoord!
Het is fanstastisch om de hartjes te horen, wij moeten dan altijd op zoek naar twee hartjes maar ik heb ze best snel gevonden geweldig. Ik doe meestal mn handen op de koptelefoon en dan wat harder drukken dan hoor je het ook beter succes
jawel hoor! Als je eenmaal een hartje hebt gezien/gehoord, dan neemt de kans op een miskraam ontzettend af, naar nog maar 1% ofzo. Dus wanhoop nog niet en bedenk, je ukkie is nog hartstikke klein!
zei de vk ook best vroeg, maar is bij iedereen verschillend. bij mn zoontje hoorde ik t met 10+4 dg geloof ik..
Ik dacht het hartje dus al vorige week te horen, hele discussie met me vriend erover ( een leuke hoor! ), hij zei dat het mijn hart was en ik was er van overtuigd dat het die van de kleine was........ NOT! Zit ik zondagmiddag lekker rustig op de bank, denk probeer het weer even, toen leek het wel een sneltrein wat voorbij ging! Het hartje wat ik toen hoorde ging zoo snel dat ik het niet eens kon tellen! maar zoooo geweldig om te horen! We moeten vrijdag voor een pretecho, hoop dat ze kunnen zien wat het word, heeft iemand daar ervaring mee? Groetjes
Ik heb 'm ook gekocht, en met 9wk 6dg voor het eerst het hartje gehoord. Ik ben niet echt dik (maat 38) maar toch een klein vetlaagje op m'n buik, dus ik weet niet of slank er iets mee te maken heeft. Wel moet je zo vroeg heel goed zoeken als je het niet precies weet, en dan nog kan de kleine zich verstoppen. Want van de 4x zoeken hebben we het hartje 2x gevonden. Het schijnt ook dat de kleine er van kan schrikken (maar het is niet schadelijk) dus kan hij ook van de golven weg bewegen. Geen zorgen maken dus, en iets meer geduld hebben... (een volle blaas wil ook wel ns helpen)