wanneer echte schopjes voelen met een voorliggende placenta?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Djam, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Bij mijn eerste een voorliggende placente en het eerste echte duidelijke schopje met 17 weken.
    Bij de jongens ook een voorliggende placenta en toen voelde ik al heel snel vanalles, wist het zeker toen ik een week of 14 was!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb op 5 november voor het eerst wat gevoeld van binnen en heb ook de placenta aan de voorkant liggen. toen was ik ook iets van 18 weken ongeveer, maar dat kan eraan liggen dat ik heel erg slank ben zei de vk

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Bij 20 weken twijfelde ik. met 22 weken wist ik het zeker dat het het kindje was.

4. saar83

saar83 Lid

16 okt 2007
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Volgens de gyn heb ik ook een voorliggende placenta en vandaag (16w 5d) heb ik voor het eerst een duidelijke schop gevoeld. Was zo'n raar en apart gevoel, ik dacht duurt nog wel even omdat ik van de meeste hoor en lees dat ze pas rond de 20ste week wat voelen maar deze schop was overduidelijk.Hiervoor voelde ik soms plopjes maar dacht meer dat het mijn darmen waren.

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

tegen de 18e week plopjes iets daarvoor ook wel denk ik achteraf.
    En vanaf 26 weken denk ik dat het ik het ook echt aan de buitenkant voelde..maar weet de week niet zo exact meer uit mn hoofd, maar heb het wel opgeschreven. Haha ben alleen een zeef op t moment.

ik voel ook meer links dan rechts ivm placenta.

Deel Deze Pagina