Haha allistair, ik vind het ook niet gek, want volgens mij is hier hetzelfde aan de hand Ik heb ook lang gedacht dat het allemaal niet zo erg was en dat hij met name een droge huid zou hebben. Maar inmiddels begin ik daar toch wel ernstig aan te twijfelen Ik ben heel benieuwd wat de kinderarts zegt
We zijn vanochtend al bij de kinderarts geweest. Ze hadden namelijk onze afspraak verzet naar 31 maart voor de hartecho en 14 april voor de provocatietest. Maar om nou nog een maand te wachten totdat ze zijn eczeemplekken zouden zien... Dus teruggebeld en vanochtend was er nog een plek bij een assistent. Die bekeek de plekken en vroeg wat ik smeerde. Was vervolgens hoogst verbaasd dat ik nog geen hormoonzalf smeerde Dus hij heeft nu de lichtste variant voorgeschreven en zei dat het beter is er zo snel mogelijk mee te beginnen omdat wanneer het erger wordt, de lichtste niet meer voldoende helpt. Dus ik ben blij dat we toch hebben aangedrongen op een extra afspraak, ook al voelde ik me een beetje een zeurouder toen ik vanochtend bij de kinderarts zat voor een beetje eczeem