alleen in bed willen liggen/slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dorianne, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn dochter wil het liefst de hele dag in bed liggen.
    Ze krijgt de fles ligt nog even op schoot (10 minuten is de fles leeg), speelt nog even en begint te huilen. Ze wil dan alleen maar naar bed. Leg ik haar niet in bed maar te spelen in de box of ergens anders of op de schoot dan begint ze echt te schreeuwen, daarna gillen en dan krijsen en uiteindelijk is ze niet meer te troosten.
    Ze gaat dan maar elke keer lekker in haar bedje waar ze vol trots haar big smile laat zien :D.
    Herkent iemand dit?

groetjes Dorianne

2. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Ik ben jaloers.
    Geniet ervan.

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Ja hoor, dochtertje ook gehad, die was ook maar eventjes tussen de voedingen wakker.

geniet er nog maar even van, gaat vanzelf weer over :D

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Toen Ayla zo klein was als jouw dochter was ze ook echt max, 1,5 uur per keer wakker inclusief drinken van de fles. Ze sliep gewoon heel veel. Zodra je dochter aangeeft moe te zijn zou ik haar gewoon lekker in bedje leggen.

5. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Ja hoor, heel herkenbaar. Mijn meisje slaapt nog steeds veel. En gaat ook vaak lachen als we haar in bed leggen om vervolgens direct te gaan slapen.

Toen zij drie maanden was was ze ongeveer 1,5 uur wakker, incl. verschonen, drinken, spelen.

Ik heb mij laten vertellen dat slapen net zo belangrijk is als eten misschien wel belangrijker.

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Heerlijk lijkt me dat, ik herken het helaas niet.

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik herken het... hier nog steeds zo'n mannetje :D. Hij houdt het nu iets langer vol beneden, maar heeft nog steeds 3 slaapjes overdag. Erg veel voor een kindje van zijn leeftijd geloof ik, maar ja... hij is het liefste in zijn bedje als hij wat meer moe wordt. Ik maak me er maar niet druk om. Het ene kindje vecht tegen zijn/haar vermoeidheid beneden, het andere kindje is heel graag in zijn/haar bedje. Ik vind het wel eens jammer dat hij zo graag boven op zijn bedje ligt, maar dat is nu eenmaal zijn aard. Het is jammer, want natuurlijk heb je je kleintje graag dicht bij je, maar ik probeer er toch maar aan toe te geven ;).

Liefs,
    Josien

8. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een vriendin van mij zei ooit; "geniet er maar van, straks kijk je met weemoed terug naar de tijd dat ze meer sliepen dan wakker waren" ;)

9. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Levi was ook zo, heerlijk! Mischa wilde alleen maar bij mij slapen, op schoot, de hele dag. Dan is dit wel een verademing hoor! En hoewel Levi nu wel steeds minder gaat slapen, wil hij nog steeds heel graag zijn bedje in.

Was trouwens voor de oma's die oppassen wel verwarrend. Die snapten maar niet waarom ze hem niet stil kregen... Hoe vaak ik ook zei dat ze hem gewoon op bedje moesten leggen. Eén oma heeft hem zelfs een keer een paar uur eerder thuis gebracht om die reden..! Blijkbaar verwachten mensen niet dat een baby graag op zichzelf in bedje ligt. :)

Ik maakte me wel eens zorgen trouwens, dat hij liever alleen lag dan bij mij, maar inmiddels kan hij heeeel goed om aandacht vragen. ;)

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou geniet er idd maar lekker van.

Waarom krijg ik nu nooit z,n baby hihih ben een beetje jaloers. Nee hoor geniet er maar van.

Voor je het weet kruipen ze en trekken ze zich op zo als de mijne,. Net 8 maanden jong.;)

Deel Deze Pagina