Weet niet waar ik dit topic moet plaatsen maar moest t ff kwijt.. Ik bracht vanochtend Justin weg naar het KDV, en moest daar zelf ook werken, dus ik doe samen met hem onze jassen uit. Komt er n oma (kdv sluit aan in n bejaardencentra) en zegt 'zo pittig hè?' dus ik trots 'ja' zeggen. Zegt ze er achteraan.. 'nou meid je heb gelijk dat je nog n 2e er bij wilt hebben' en ze tikte ff op mijn buik. Was héél lief bedoeld, ALS IK ECHT ZWANGER WAS GEWEEST Stond perplex en zei maar ja en ging snel weg.. omg. Hoezo nu n minderwaardigheidscomplex Edit moderator: verplaatst naar baby & dreumes.
Dat is echt minder... Herkenbaar ook hoor en met ons hebben vele andere vrouwen het ook meegemaakt. Dus voel je niet rot hoor, je lijf heeft een kindje gebaart en dat laat soms tekens achter. So what? Je bent een mooie mama!
ohw zo herkenbar tijdje terug heb ik er nog wat over geplaatst in de lounge zo klote gevoel als iemand dat zegt. Inderdaad als je nou ECHT zwanger ben okee.. maar anders pff deed hier altijd geestelijk zeer
Heeft mijn moeder ook een keer meegemaakt toen haar jongste kind al 4 was Zij was ook zwaar verontwaardigd, maar het was een klein kind die het zei.
oooepss dat is idd pijnlijk! maar ik had dus mooi gezegd ik ben niet zwanger hoor! dan had zij zich ook vast wel een beetje geschaamd
Heb het helaas ook TE vaak gehoord. Mijn vaste antwoord was Nee ik ben gewoon DIK! Was ik tenminste niet de enige met een k*tgevoel.
Ik heb het ook wel eens gehad. Mijn zoontje was bijna een jaar en iemand vroeg aan me of mijn kindje nou al geboren was. Voelde me ook even heel erg verdrietig en toch zwaar beledigd.
Hihi, ik heb het zelfs 2x gehoord toen ik nog helemaal niet bezig was om zwanger te worden. En ik heb zelf ook 1x gedacht dat iemand zwanger was die gewoon een dikke buik bleek te hebben. Voelt kut, en het maakt je onzeker, maar probeer het niet te groot te maken... blijkbaar heb je een behoorlijk buikje, nou ja dat kan die vrouw ook niet helpen. Die wordt vanzelf wel weer xstrak, en zo niet dan is het belangrijker wat jij en je partner van je lijf vinden dan een onbekende bejaarde
He patries. Shit zeg, daar kun je je behoorlijk klote onder voelen.... Ik vraag het dan ook nooit aan anderen. Bij mij hebben ze het een jaar of 7 geleden ook eens gevraagd... was niet leuk groetjes sandra
Auw das niet fijn. maar aan de andre kant, toen ik met zwangerschapsverlof ging (vier weken voor de bevalling) waren collegas stom verbaast omdat ze niet wisten dak zwanger was. ook niet leuk!
OUCH... that hurts! Heb het ook een keer meegemaakt. Zo'n 4 jaar terug. 't was welliswaar een kind die vroeg of er een baby in mijn buik zat, maar daarom was het nog steeds niet schattig, leuk of lief Heb de rest van de dag mijn buik ingehouden
ik heb het andersom gehad, was ik met 7 maand zwangere buik aan het werk, zegt een patient aan de balie "nou wat is het geworden?", mijn mond viel open, ikke: Nou dat zeg ik nog niet hoor. Hij keek nog eens goed, "oh sorry", handen in de lucht en hij schaamde zich kapot, hahahahahaha (ik kon er toen echt niet om lachen, by the way) Helemaal als je nagaat dat ik toen al wel 20 kilo was aangekomen en normaal postuur heb. ik kan me zeker voorstellen dat je het niet leuk vond!
Nou...euh...ik kan me wel herinneren dat ik eens een keer zo'n kind ben geweest die aan iemand vroeg of ze zwanger was. En zei er toen ook nog doodleuk bij dat ik dat vroeg omdat ze zo'n dikke buik had (was toen +- 4 jaar)
Ooops... Zou ook ff met mn mond vol tanden staan. Ergens zit ik er wel op te wachten dat ik ook zon opmerking krijg. Ben nml lekker afgevallen ipv aangekomen met de zwangerschap. Maar nu de kleine er uit is...heb ik nog steeds n redelijke buik! Nou had ik altijd wel n buik...maar niet zoals nu. Hopelijk trekt t nog wat weg. En willen de buikspier oefeningen die ik elke dag plan maar waar ik tot nog toe niet aan toe kom, op den duur helpen...ALS ik er aan toe kom en ze daadwerkelijk doe dan Maar meid, gewoon over heen stappen hoor. Dat oudje wilde gewoon vriendelijk zijn neem ik aan. En jij bent meer als een (dikke) buik! En dat andere gedeelte van je is zoveel meer belangrijk
Zo hebben ik en mijn vriend het een keer gehad. Ik was 37 weken zwanger en had echt een grote toeter, maar mijn vriend had rustig meegegeten in die 37 weken... Dus toen we de klossen gingen halen kwamen we een klein ventje tegen en op dat moment zegt dat jongetje tegen mijn vriend (liep voorop) : "Hallo dikke meneer!" en daarna "hallo dikke mevrouw" we stonden echt met ons mond vol tanden en toen barstte ik uit in het lachen , die moeder gelijk: "sssst dat mag je niet zeggen!" maaaar ik lag al dubbel! Mijn vriend niet...
Ik heb die opmerking het laatste jaar ook al een paar keer gehoord. Goh, leuk de 2de? Uh nee, de eerste is er net uit. Niet leuk, daarom vraag ik het maar nooit aan iemand als ik het niet zeker weet.
Pffffffff.. niet leuk inderdaad! Nou die oude dame zal t vast goed bedoeld hebben, maar daar schiet je zelf ook niks mee op! Laat je dag er maar niet door verpesten!