Hier was ze 22 maanden ofzo toen kreeg ze een peuterbedje. Ook wij hebben straks het ledikant weer nodig en je weet nooit hoe lang t duurt voor ze er aan wennen en wilde niet dat ze de link met de baby ging leggen Maar vanaf dag 1 slaapt ze er super goed in.
Ik ben zo bang dat als ik haar nu erin zou leggen dat ze over haar kamer gaat wandelen of zo! We laten haar nog in het ledikant ze vindt het nog prima en dit ledikantje zullen we helaas niet nog eens nodig hebben.....
Mijn dochter heeft een compleet nieuwe kamer gekregen, een grotere kamer. Die heb ik ingericht zonder commode e.d. De babykamer staat nog op in haar oude kamer en daar verschoon ik haar nog e.d.
Voor onze zoon hebben we meteen een groot bed gekocht. Hij gaat er over een paar weken in slapen. Alleen nu vraag ik me af kan je dan meteen een eenpersoons dekbed doen Of moet je eerst iets anders op het bed leggen. Want ik las laatst hier op het forum dat kinderen er onder kunnen raken.
Hier een nieuwe kamer omdat de babykamer een nieuwe bewoner krijgt De commode staat daar ook nog. Het oude aankleedkussen doet dienst als bank-kussentje op haar kamer en dat leg ik even op de grond voor een schone luier, als ze bereid is te gaan liggen, dus ik gebruik de commode nu vrijwel niet. Aankleden doen we staand en doet ze al deels zelf. De luieremmer is ook op de babykamer gebleven.