Eisprong zonder slijmverlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by Melia, Jul 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melia

Melia Actief lid

Jul 20, 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Hier weer een vraag: ik ben heel erg bewust bezig met klussen op mijn vruchtbare periode, rond mijn eisprong dus. Maar het valt mij steeds op dat ik weinig tot bijna geen vruchtbare slijmverlies heb rond eisprong, behalve witte waterige afscheiding. Ik heb wel altijd positieve ovulatietesten van zowel persons als die van cb. Kan het zijn dat daardoor m'n ei zwak is en de innesteling niet kan volbrengen? Ik heb wel 3jaar mirena rong gehad en laatste jaar koper spiraal gehad, zonder hormonen dus. Voor de spiraal had ik wel die vruchtbare slijm gehad en nu niet meer?
    Zijn er dames die dit ook hebben en ermee naar de ha geweest of Mss gyn.???
    Gr. Melia

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Nee hoor,ook ik kon geen vruchtbaarslijm traceren!
    Dacht ook dat ik een rare was want had ook meer waterige witvloed.
    Later las ik dat niet iedere vrouw perse vruchtbaarslijm verliest.
    In je baarmoederwand zit echt wel vruchtbaar slijm maar dat blijft gewoon netjes op zijn plaats zitten.
    Want ronde 2 zwanger,helaas een miskraam en weer in ronde 2 zwanger en zie mijn baner!!!
    En bij beide GEEN vruchtbaarslijm gehad.
    Succes!!

3. Within

Within Niet meer actief

Ik heb ook geen vruchtbaar slijm! In de 1,5 jaar dat we bezig zijn heb ik het maar 1 keer gehad en het zal niet zo zijn dat ik dan maar 1 keer een eisprong heb gehad ;)

4. Lunadog

Lunadog Actief lid

Apr 4, 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook niet hoor! Niet teveel op focussen, als je ovulatietest positief is daar gewoon vanuit gaan denk ik maar.

5. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waterige afscheiding is ook vruchtbare afscheiding

6. Barbera

Barbera Actief lid

Jul 9, 2012
    175
    0
    0
    Ik heb ook geen Slijm getraceerd... Dus je bent niet de enige!

7. 01Patricia

01Patricia Actief lid

Jun 16, 2012
    463
    1
    16
    Ik ben de hele maand last van slijmerige afscheiding. Niet rond de eisprong meer, anders of minder. Je niet te druk hierover maken. Een positieve ovulatietesten zegt genoeg.

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Wat fijn om te lezen dat je ook zwanger kunt raken met witte 'smurrie' ipv draden trekkerig slijm! Ik heb het ook nooit, en was ook bang dat het wel 's een probleem kon zijn, niet dus :)

Share This Page