Wanneer een boodschap oid doen???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mavi derya, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wanneer gaan jullie boodschappen doen oid? Doen jullie dat als je baby moet gaan slapen of als hij juist geslapen heeft?

Ik doe het nu meestal als hij geslapen heeft dan eten en dan ga ik maar dat is een drama.. het gaat een half uur goed en dan zet hij het op een brullen tot ik hem uit de wagen haal.. niet echt relaxt midden in de supermarkt.. :):)

Dus wanneer doen jullie het? Ik denk ook dat als ik hem in het zitje van de kinderwagen zet het wel beter zou gaan maar dat wil ik nog niet..

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik ga meestal als ie net geslapen heeft of direct na een voeding. Als ik t doe als ie eigenlijk moet slapen is ie meestal wat jengelig dus dan heb ik liever dat ie gewoon in bed ligt. Denk ook dat t per baby verschillend is.

3. Koon

Koon Niet meer actief

De eerste 3 maanden wilde mijn zoontje niet stilstaan in de kinderwagen(meteen brullen) dus in de supermarkt was dat niet echt handig. Ik ging dan boodschappen doen wanneer hij thuis in de kinderwagen in slaap was gevallen en diep sliep. Hij lag dan in de puckababy onder de deken in de kinderwagen en werd niet wakker.
    Daarna ging het wel goed en nu ga ik boodschappen doen direct na de fles.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ging meestal na een voeding, maar heb ook wel eens met een hysterische baby in de supermarkt gestaan! Wat voelde ik me toen opgelaten zeg. Het is hier vanzelf beter gegaan, zeker toen hij met 6 maanden overging in het wandelwagen gedeelte.

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Haha nou het is hier niet wel is.. Volgens mij denken ze hier bij hoogvliet daar heb je die vrouw met dat krijsende kind weer.. En iedereen maar zeggen hij heeft honger zeker.. Nou nee dus maar hij vind het gewoon niet leuk..

6. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik doe het wanneer ze al gegeten heeft. Hoef ik niet naar de tijd te kijken, als ik allemaal snel snel moet doen schiet ik in de stress.
    Ze slaapt in de maxicosi dan tijdens het boodschappen doen

7. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Een draagdoek of erg. drager vond ik voor dat soort dingen heel praktisch.

8. ikweetniks

ikweetniks Actief lid

15 dec 2011
    173
    0
    0
    Mijn zoon wilde ook absoluut niet in de kinderwagenbak. Een draagzak (bondolino) was de oplossing. Nog steeds trouwens. Hij en ik vinden het alletwee fijn.

9. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    ik ga meestal naar de winkel als ze net een voeding heeft gehad,
    dan is ze gewoon relaxed, en kijkt ze vrolijk om zich heen in de winkel!

10. Friezin28

Friezin28 Lid

8 mei 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook wanneer hij net een voeding en schone luier heeft gehad. Hij valt eigenlijk meteen in slaap in de maxi cosi. En speentje mee voor de zekerheid :)

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Dat is ook wel een beetje het probleem.. hij wil om zich heen kijken maar hij ziet natuurlijk niks..

Een draagdoek heb ik wel is geprobeerd thuis maar dat vind hij niks.. Hij is zooooo bewegelijk en dan kan hij natuurlijk niet bewegen met zijn armen en benen alle kanten op..
    *even off-topic..hij houd ook helemaal niet van knuffelen ofzo.. zooooooo jammeer:(:(... Het liefst zit hij in zijn wipper of in de box.. *

Ik ga zo maar proberen om als hij moe wordt naar de winkel te gaan misschien slaapt hij dan een uur in de wagen ipv. in zijn bed..

12. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik ga boodschappen doen als het mij uit komt!!!!!!

dus das vrijdag sochtends de 2 jongens naar school en ik rij direct door naar de winkel, nooit geen problemen en als ze honger heeft rek ik haar met speen nooit geen problemen gehad. met 3 ist gewoon puzzelen

13. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Als je kindje gaat huilen als hij wakker is dan zou ik dan al niet meer gaan.In jouw geval zou ik gewoon eens proberen te gaan als hij juist moe is. Dan valt hij in slaap in de wagen en is er niks aan de hand lijkt me. Dit zo doen tot hij in de wandelwageninzet gaat.

Of er gewoon aan toe geven en in de wandelwagen zetten. Ik zal wel weer een hele tirade krijgen van iedereen dat dat veel te vroeg is enz enz maar die van mij past niet meer in de wagen bak dus ik moest wel....

14. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Dat zou ik ook wel willen want ik werk 3 ochtenden en mijn oudste moet naar school natuurlijk dus het is soms best wel rennen en dan moet ik ook nog rekening houden met de jongste.. maar goed zo werkt het dus niet want met een krijsend kind lopen is niet echt leuk..
    En hij heeft geen honger maar hij vind het gewoon niet leuk.. Ik ga wel is met de auto en dan zit hij natuurlijk in de maxi cosi en dan gaat het wel beter.. maar dat wil ik niet als ik ga lopen want dan ben ik toch al snel langer als een uur weg..

Ik ben vandaag gegaan toen hij eigenlijk moe werd en naar bed moest.. hij is nog wel een half uur wakker geweest maar hij heeft niet gehuild en is bij de winkels in slaap gevallen en heeft nog een uur geslapen in de wagen.. dus dat gaat beter.. Ga dat maar proberen voortaan..

15. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dat hij de maxi cosi niet erg vind is denk ik omdat hij dan om zich heen kan kijken. Denk dat het een verademing is als je de wandelwageninzet straks gaat gebruiken...

16. ikweetniks

ikweetniks Actief lid

15 dec 2011
    173
    0
    0
    Idd buggy gebruiken. Wereld van verschil

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Maar hij is nog zo jong voor de wageninzet, en de bak is nog zo lekker warm...

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.527
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier altijd 's morgens na het slapen en voeden.Ze slaapt doorgaans meteen in de wandelwagen.Als ze wakker wordt ligt ze lekker te kijken.Gaat doorgaans prima moet ik zeggen.

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    met die stukjes zat mijn dochter allang in buggykinderwagen! wereld van verschil! bij ons kan hij ook op half lig net als wipper

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Allang??? hij is nog geen 4.5 maand he?!?!

Deel Deze Pagina