Wanneer een bril?

Discussie in 'De lounge' gestart door Skatje, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

En vraag het ook nog eens bij een andere opticien! Ik heb toen ik 14 was mijn ogen op laten meten bij een Pearle. Niet echt met een reden, maar ik was de enige niet brildragende in de familie, en was benieuwd of ik echt goede ogen had. Ik weet de uitkomst niet meer, maar het was wel zo dat ik echt een bril nodig had. Ik kon daar meteen wel een montuurtje uitzoeken. Dus ik later overleggen met mijn ouders, en zijn we nog naar een andere (wat duurdere) opticien geweest, en bleek er helemaal niks mis te zijn met mijn ogen. En zelfs nu 12,5 jaar later heb ik nog steeds geen bril nodig (heb het toevallig vorige week nog laten meten) ik mocht nog een vliegtuig besturen :D

Echt zo stom van de Pearle toen! Voor hetzelfde had ik vanaf toen een bril voor niks gehad.

2. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik viel door de mand toen ik mijn rijbewijs wilde halen, wilde er daarvoor ook echt niet aan dat ik een bril nodig had. Tijdens mijn zwangerschap liet ik mijn ogen opmeten en bleek dat ze achteruit waren gegaan. Maar de opticien zei toen inderdaad netjes dat dit kon komen door de zwangerschap en ik dus beter nog even kon wachten met een nieuwe bril. Na de zwangerschap ben ik weer teruggegaan en bleek het weer bij te zijn getrokken. Ik zou dus nog even wachten als ik jou was, zeker als je eigenlijk helemaal geen bril wilt.

Deel Deze Pagina