Boos was ze wel vaker, als iets niet lukte, of als ze iets wilde hebben wat niet mocht, maar ach even afleiden en jantje lachte weer. Maar nus is ze echt BOOS. Omdat ze niet nog een koekje mocht. En maar wijzen naar het kastje met de koekjes. En krijsen en gillen en zichzelf op de grond werpen en bijten in alles wat in de buurt was en gooien met alles wat in haar vierkante metertje kwam.. Nou zijn we net een weekend weggeweest met allerlei leuke maar voor haar ook drukke activiteiten en zomheeft ze vanmorgen ook tot half 9 uitgeslapen terwijl haar 'normale' tijd rond 6 uur is.. Dus ze zal nog wel moe zijn van alles heb haar dus ook maar ff op bed gebracht waar het gekrijs nu verder gaat.. Maar hebben we hier nu te maken met een heuse driftbui? Herkenbaar? Ohja ze is 14 maanden.
Heel herkenbaar! Ik heb er ook 1 die wijst en dan hard 'die! Die!!' Roept maar ze krijgt niet alles en dan gooit zich zelf dramatisch op de grond en huilen en krijsen. Dan laat ik der en na vijf minuten is het dan over. Onze dochter is 15 maanden
Oeehhh ons mannetje is bijna 11 maanden en ik zie het zo gebeuren hoe jullie het vertellen. Hij kan nu al boos worden als hij iets niet mag, maar kan meestal wel afgeleid worden. Kan echter ook heeeel vasthoudend zijn en toch blijven proberen wat hij niet mag. Denk dat hij over een paar maanden ook wel over de grond zal rollen, krijsen en smijten. Hou mijn hart vast .
Hier 1 van bijna 18 maanden, maar het begon hier ook rond 14 maanden. Heel herkenbaar.... Ik laat hem maar gewoon tieren en dan is het vaak snel afgelopen. Het eigen willetje in ontwikkeling haha
Hier is het ook al een tijdje aan de gang en het lijkt zelfs nog een stapje erger te worden. Soms kijkt ze ook echt tussen haar vuistjes door om te zien of het gehuil het gewenste effect heeft, zo niet gaat ze nog harder...
Oowwwwwww zo herkenbaar!! Alsof ik het zelf geschreven heb hihihi. Hier ook zo eentje. Ons meisje wilde de bank op klimmen want uiteraard niet lukte omdat ze nog te klein is en jawel, driftig!!! Rood aanlopen en dan maar in het bankstel bijten hihi Ook als ze idd iets niet krijgt wat ze wil hebben is het smijten en bijten Nu negeren we het maar, maar is dit ook het beste? Ik lees mee
Juni83: ik probeer het ooknzoveel mogelijk te negeren, ik wil vooral niet dat ze leert dat ze met dit gedrag aandacht krijgt of zelfs haar zin. Maar lastig is het wel, ze gaat soms gewoon aan mn broek hangen, tja negeer dat maar. En wemoeten echt moeite doen niet te gaan lachen.. Zo'n klein mormeltje met zo'n attitude.. hilarisch, maarja. Ze bleef vanmiddag op bed maar schreeuwen dus heb haar maar w eer opgehaald en toen was ze heel vrolijk. Tot mijn vriend thuiskwam en ook wat te drinken pakte, toen meende mevrouw weer dat ze wel een koekje kon hebben.... Na het eten was ze gelukkig weer goedgemutst en heeft ze even heel leuk zitten spelen. Tot ze in de boevenmodus kwam en dan alles gaat uithalen wat niet mag (blaadjes van de planten plukken enzo). Monsterachtig, dat kind van ons.. Maar gelukkig is het heel herkenbaar, haha
Ja dit is iets wat ook hier nu heel erg speelt. Een kleine dramaking en spookje. Hier is het echt de tijd van uitproberen en kijken hoever ik kan gaan enzo. Slapen gaat gelukkig wel goed maar eten lijd er wel onder. Ook het zelf doen en als dat niet meer mag omdat hij niet eet maar speelt met zijn eten dan word hij kwaaaaaaddddd... Iets bij hem afpakken is ook met gevaar voor eigen leven. Waar is ons lieve mannetje gebleven zie ik vaak staan maar hier stel ik ook regelmatig die vraag. Gelukkig zijn wij niet de enige zo te lezen
Hier 1 van bijna 2 die dit al maanden doet! Hij gaat nog even verder en beukt zijn hoofd ook tegen alles aan wat hij tegenkomt! Negeren is hier de beste optie, dan houdt hij het 'maar' 30 minuten vol, anders langer!
O herkenbaar afleiden door een opdrachtje te geven als van pak je en blokje voor mama uit de kast wil nog wel eens lukken
Hier ook, als meneer niet wilt slapen overdag hoor ik boven van alles vallen heeft hij alles uit bed gegooid! En als ik iets afpak bijvoorbeeld afstandsbediening of mijn mobiel word die helemaal gek! Krokodillen tranen vloeien hier rijkelijk haha.