misschien stomme vraag, buikkrampen + diarree normaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamatoB, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik ben vijf weken zwanger en heb nu regelmatig behoorlijke buikkrampen en diarree. Is dit normaal? Hoort het er bij of is er dan toch iets aan de hand?
    Ik ben nooit eerder zwanger geweest dus ik weet het niet :(
    Alvast bedankt!

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb het bij mijn zoontje ook erg gehad komt omdat je darmen anders gaan zitten

3. aylan

aylan Lid

14 jan 2009
    16
    0
    0
    ja ik ben ook 5 weken zanger en heb er ook last van nu sinds vadaag iet meer.....

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Zou het gewoon een verandering van de stoelgang zijn die normaal is bij vroege zwangerschap, of zou het toch iets van buikgriep zijn? :-S
    Ik ga het ook eens googlen, maar ik hoop dat iemand het hier misschien weet :)
    groetjes
    Christianne

5. zeeland

zeeland Actief lid

1 okt 2007
    119
    1
    0
    hoi meiden,

ook ik heb vaak buikkrampen, een constant zeurend gevoel. gelukkig geen diarree. Ik slaap op mn zij en merk dat die houding het meest pijnlijk is. Overdag en als ik op mn rug probeer te slapen gaat het beter.

als je de boeken moet geloven is het 'normaal' omdat je darmen plaats moeten maken voor je baarmoeder, maar om met mijn huisarts te spreken 'er zit geen olifant in' :(

in mn vorige zwangerschap had ik ook vaak buikpijn (en een opgezette buik) en dat bleek foute boel, ben dus red. nerveus, over 2 weken pas 1e afspraak bij vk

6. vlo

vlo Lid

16 dec 2008
    44
    0
    0
    had ik ook.
    in de 5 en 6de week van de zwangerschap.

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb het ook gehad, nu nog wel na een groeischeut, dan zijn mijn darmen ook weer flink aan het "legen" haha, om plek te maken denk ik.

8. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! 't is wel een opluchting om te horen dat meer mensen hier last van hebben (gehad)!

Groetjes
    mamatoB

9. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    had ik ook en was net zo bezorgt als jij! hoort er volgens de vk gewoon bij! bij mij werd het erg als ik vet eten at, let ik nu nog steeds goed op!
    heb nu nergens last van!

10. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Tot aan 5 weken heb ik het ook gehad, ontzettend veel zelfs. Nu heb ik juist last van harde buiken. (Geef mij maar die diarree :) )

Deel Deze Pagina