Hebben jullie dat ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nora1983, 3 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    ben je boodschappen wezen doen, kom je thuis, heb je totaal geen zin meer om al die zooi nog op te ruimen omdat je gewoon te moe bent.
    Of de was is klaar en uit de droger of vh rek, heb je geen zin om het op te vouwen.
    ik wou dat ik op zulke momenten een huishoudster had:D

Zijn maar paar voorbeeldjes, maar ik ben na elke activiteit afgedraaid en moet ik ff zitten om bij te komen, maarja, dan heb ik gewoon echt geen zin meer om iets te ondernemen. Dit vind ik echt een nadeel van zwanger zijn; niet lekker door kunnen kachelen met je werkzaamheden maar er alsmaar rekening mee houden dat je niet te veel hooi op je vork neemt, want anders; bandenpijn, hoofdpijn, oververmoeid raken, etc.

Zo, moest ik ff kwijt hoor;)

2. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Ik ben vandaag toevallig hondsmoe, en krijg ook niks gedaan. Hoewel ik maar 16 uur werk in de week, loop ik gigantisch achter met alles.

Mijn man heeft het enorm druk op het werk, dus de zorg voor de kleine plus thuis komt 100% op mij neer. Na een paar dagen griep van de kleine, plus 20 weken zwanger ben ik helemaal gesloopt. Hoop dat ik morgen wat fitter ben, want dan moet ik toch echt werken

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Heel herkenbaar. Ik heb inmiddels alweer een stuk meer energie dan de 1e 3 maanden dat ik zwanger was, maar nog steeds niet de puf om even lekker door te pakken.
    Net de keuken gesopt en nu hang ik weer op de bank terwijl er nog 2 manden met was gevouwen moeten worden en 1 mand gestreken.
    M'n bank zit gewoon veel te lekker en daarbij heb ik eigenlijk gewoon een hekel aan het huishouden, maar ik vind het zonde van m'n centen om een huishoudster aan te nemen terwijl ik zelf genoeg tijd heb om het te doen. :p

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heel herkenbaar. Ik heb dan wel een schoonmaakster, maar die komt natuurlijk niet elke dag :D

Ik probeer niet teveel tegelijkertijd te doen. Ik werk 2 dagen thuis en in die dagen denk ik dat ik ook wel even het huishouden erbij kan doen. Gaat dus niet. Me op het werk concentreren vraagt al genoeg energie.

Alles met kleine stapjes.

Deel Deze Pagina