Hoi hoi Een vraagje. wanneer krijg je echt een buikje? Bij hele slanke mensen zie ik het al bij 3 maanden maar als je iets gezet bent? zie je het dan later? Ik ben een beetje gezet maar niet dik, en ik zie bij me zelf wel al een beetje een buikje, en m`n broeken zitten ook iets strakker (niet meer lekker) Wanneer ga je zwangerschapskleding halen? Graag jullie reacties! Groetjes Danielle
Ik kon mijn broeken na 6 weken al niet meer dicht krijgen! Mn buik was helemaal opgezet. Bij 15 weken zag ik echt duidelijk een buikje. Toen ben ik ook positiekleding gaan dragen, want mn gewone truien konden er net niet meer overheen. Ondanks dat ik me niet altijd top voel, ben ik wel heeel trots op mn buikje hoor! Ben blij dat het is gaan groeien!
Hey Daniëlle! Ikzelf ben ook een beetje gezet, maar niet dik. Bij mij gingen m'n broeken ook zo rond de 9 weken niet meer lekker zitten. Ik heb toen m'n eerste positiebroek gekocht, maar ben die pas echt gaan dragen rond de 11 weken. Daarvoor heb ik m'n broek vastgezet met een elastiekje. Nu ik richting de 18 weken ga, zie ik echt een zwangere buik bij mezelf \/ ! Mensen in m'n omgeving zien nu ook overduidelijk dat ik echt zwanger, en dus niet zomaar dikker , ben geworden. Geniet van je groeiende buik meis ....
Hoi Ben er ook wel blij mee zo is het niet, en ik heb een paar wijde broeken in de kast hangen die ik nog wel aan kan. Maar positie mode `t idee omdat al aan te hebben lijkt me leuk haha om een buikje te zien! Maar aan de andere kant vind ik het een beetje te vroeg om het te halen. Is er ook beginnende positie kleding? of krijg je direct een giga broek met zo`n band die eerst iets te los zit.. Liefs Danielle
Ik voel me net een hangbuikzwijntje maar mijn vriendin is 3 dagen verder en daar zie je nog helemaal niks aan en die was nog slanker dan ik! Je kan er geen touw aan vast knopen...voor iedereen verschillend dus!
Bovenaan die band zit elastiek die je zover kunt aantrekken dat 'ie gewoon om je buik blijft hangen zeg maar, je kunt hem dus stellen naar hoe dik je buik is! Echt superhandig! (Ik ben er pas na 3 weken achtergekomen toen , hoe bedoel je blonT, haha!)
Nu,met mijn derde zwangerschap,had ik na een paar weken al een buikje,mijn lichaam was helemaal voorbereid!,wist precies waar t aan toe was en maakte het kamertje klaar
tis heel verschilend hoe je buik groeit. die van mijn is nu ook nog niet zo heel dik. maar heb voor de broeken wel echt snel positie moden nodig gehad.en heb nu nog steeds me eigen shirts aan.
Ik heb vandaag positiekleding gekocht...ze hebben echt onwijs leuke en hippe positiekleding bij H & M. Bij mij begin je het nu goed te zien....ik heb normaal maatje 38 en woog 65 kilo...dus niet echt dik maar ook niet dun. Mijn buik was wel helemaal plat voordat ik zwanger raakte. Bij mij zit mijn buikje precies onderop...hij is nog niet hoog...dus het lijkt nu eigenlijk of iets te veel ben aangekomen Veel plezier met shoppen!
Hallo, Ik ben bijna 7 weken, en vooral na het eten zet mijn buik op.. Ach ik denk maar hoort erbij maar op mijn werk is het soms wel wat lastig en tja inhouden wordt ook wel moeilijk.. Ik zou zeggen gewoon genieten hoort er allemaal bij! Geniet van je zwangerschap!
Hallo, Ik had in het begin het zelfde probleem. Ik wist ook niet wat ik moest doen, wel geen positie broek. Toch aan gedaan en het zit super. 100 x lekkerder, niets drukt of knelt meer. Bijna alle broeken kun je bij de band verstellen bovenaan,dus dan koop je hem op de groei. Ik heb nu echt een bolle buik, ben ook stevig gebouwt van mezelf, maar nu is het echt een zwangerschapsbuik.. x kim
Ik ben nu 11 weken zwanger en krijg mijn gewone broeken niet meer dicht, mijn 2 linnen broeken wel en één positiebroek die ik kan verstellen draag ik daarom nu...
Nou ook als je slank bent, hoef je niet snel een buikje te hebben hoor ! Ik ben slank en krijg sinds 2 weekjes pas een echt buikje hoor .. Daarvoor was het wel iets opgezet, maar niet opvallend ofzo. Als je het niet wist, viel het ook niet op
Vanaf 20 weken ging het pas echt flink groeien, daarvoor was het idd omdat ik slank ben dat je "wel wat" zag, maar veel was het niet.
Ik begin ook al een aardig buikje te krijgen. Als ik 's ochtends net opsta valt het nog mee maar gedurende de dag zet mijn buik flink op, doe knoop dan maar los. Overigens zet niet alleen mijn buik erg op, mijn borsten en heupen beginnen ook aanzienlijk uit te dijen, met als resultaat knellende broeken en bh's. Zodra ik uit mn werk kom gaat de huiskleding aan. Ik denk dat ik nog 2 weken probeer af te wachten en dan toch echt is ga kijken voor positie kleding.
Ik ben nu van de derde zwanger en loop al vanaf 8 weken in positiekleding. Mijn lichaam weet precies wat ie moet doen en doet het dan ook. Ik heb nu al een buik die ik bij mijn eerste pas na 20 weken had. Ik vind het geweldig en iedereen mag het zien nu.
Dit is ook mijn 3e zwangerschap, maar ook deze keer is pas vanaf een week of 24 echt te zien dat er een babybuik komt. Groet van Kiki
Ik ben ook slank maar mijn buik is aardig opgezet. Ik denk niet omdat het al zo gegroeid is, maar mijn darmen zijn echt van slag! Ik hoef maar een beetje te eten en je ziet m al opzwellen
Ik ben absoluut niet slank en dat was ik ook niet voor de zwangerschap, droeg maat 44/46. Toch zag je bij mij met 16 weken al een flinke, duidelijk zwangere buik! Met 6 maanden dachten mensen dat ik al lang uitgerekend was Dus het ligt ook aan hoe het kind ligt denk ik, en waar je vet zit. Ik was dan wel dik maar mijn buik was het minst dik van mijn lichaam.
Ik heb best een buikje van mezelf maar die word nu echt dus steeds dikker! ik kan mijn broeken en rokjes nog wel aan, maar ze gaan we iets strakker zitten. Ga denk ik over 2 weken maar ff shoppen voor positie mode. `t is de eerste dus zal wel niet zo heel hard gaan! Groetjes Danielle