Dankjewel voor jullie reacties! Zijn ze gewoon bij Prenatal te krijgen? We willen niet zo'n heel dure aangezien we Joey rond zijn 3e verjaardag over willen gaan doen in een peuterbedje.
Ik zat er ook aan te denken om een dekbedje te gaan gebruiken want mijn kleine meid is in de nacht nu wel wat kouder. Zij kan al staan en kruipen en zitten dus ze is geen hulpeloze baby, mag het dan eigenlijk nog steeds niet? Ik zie het gevaar eerlijk gezegd niet zo. Maar als toch afgeraden, dan koop ik wel een hele dikke slaapzak! Truus: ik kan me voorstellen dat jij helemaal dan al een dekbedje wil gebruiken, jouw kleintje is veel ouder. Lijkt me wel dat dat kan?
Joey kruipt ook altijd boven zijn dekens uit Bella en hij trapt zijn dekens altijd van zich af. Ik ben dus van mening dat hij wel degelijk weet dat wanneer het te warm voor hem is hij de lakens van zich af trapt. Mijn mening; Als jij denkt dat het kan, zou ik het gewoon proberen.
Zat me toevallig net dit ook af te vragen. Wij willen Tygho met een paar maandjes naar een peuterbed doen...Aangezien hij zijn ledikant als zowat heeft afgebroken in zijn pogingen eruit/erin te klimmen en de driftbuien die erop volgen als het niet lukt. weet alleen nog niet of we dan meteen ook een dekbedje gaan kopen of het nog even met een dekentje aankijken.
Momenteel zit hij in de 17maanden sprong(HEL!!!) en geeft hij snel op... Hij word boos als iets niet lukt en gaat dan met z'n hoofd overal tegen aan bonken. Z;n ledikant is al een oudje(van mij geweest) Dus die kan niet al te veel meer hebben. Hij probeert het nog wel, maar is momenteel veel te van slag om door te zetten(THANKGOD!!) Dus we hebben wel besloten nog even te wachten met het peuterbed om te kijken hoe hij hierdoor komt.
met zijn2e verjaardag mocht ie voor het eerst met kussen en dekbed (van cars) slapen hij sliep echt heerlijk ik zag steeds vaker dat ie iets van een kussen maakte van knuffels enzo en dus dat ie er aan toe begon te raken.. wel heb ik speciaal kinderbeddengoed (goed ademend) Hiervoor had ik altijd alleen slaapzakken, lekker warm en kan niet afglijden dus ideaal..
Isademi, gefeliciteerd nog met Dean's 2e verjaardag! Een kussen durf ik nog niet aan, ik heb zelf zoveel last van mijn rug dat ik dat Joey zoveel mogelijk wil besparen
ja onze Dean maakte steeds met knuffels een stapeltje hahah dus ja hij vind het echt gewoon lekker, en ik moet zeggen hij slaapt nu echt nog dieper.. heel apart, vooral de CARS he dat vind ie helemaal cool natuurlijk hij word helemaal wild als ie MAG gaan slapen