6 waterpokjes gespot! Al smeren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meryl, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Help?? Ik vertrek morgen naar New York om een vriendin te bezoeken die daar woont en ben dinsdag pas terug, heeft mijn dochtertje opeens de waterpokken te pakken. Het heerst op de creche, dus kon bijna niet uitblijven natuurlijk. Net nu ik weg ga..:( zou het liefst willen thuisblijven! Vind het al lastig om van haar weg te gaan, nu helemaal!! (snik).

Ik had al spulen in huis gehaald, is het de bedoeling dat ik deze nu al op de verse waterpokjes smeer? Ik zie dat er een klein blaasje op zit nu....

Aan haar zelf merk ik nog niets, nog steeds even vrolijk....maar dit zal waarschijnlijk wel snel omslaan?? :(

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Volgens mij is het de bedoeling dat je pas gaat smeren als ze jeuk krijgt.
    Maar weet niet precies wat voor spul je hebt gehaald?

Edit: niet ieder kindje hoeft er veel last van te hebben hoor, wie weet valt het mee bij haar :)
    Veel plezier in New York!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zou nu al gaan smeren.
    wij hebben Tanno Hermal lotion en wij smeerden bij de eerste waterpokken..

4. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Ik heb van Calendulan lotion speciaal voor de waterpokken gekocht. Nu is het doosje ooit gesneuveld met de bijsluiter, zal eens lezen op het flesje of er nog iets opstaat over wanneer precies te smeren....

Aan de ene kant ben ik blij als ze het maar gehad heeft, maar net nu ik weg ga :( Gelukkig is mijn man in de buurt...maar toch komen mijn 'moedergevoelens' intens naar boven nu ;)

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Begrijpelijk. Het is ook best sneu als ze er last van hebben.
    Hier hoefde ik pas te smeren als ze er last van had. Het was tegen de jeuk, dus smeren als het niet jeukt is niet echt zinvol. Maar had niet hetzelfde spul... Dus durf het niet met zekerheid te zeggen. ;)
    sterkte en toch veel plezier gewenst!

6. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Dank je wel.

7. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ik zou pas smeren als ze er last van heeft. Mijn zoontje heeft rond dezelfde leeftijd waterpokken gehad en ik heb nooit iets hoeven smeren. Dat is lang niet altijd nodig.

Deel Deze Pagina