Heey meiden, Ik ben opzoek naar stoere jongens laarsjes. Tygo heeft maat 19 en ik heb overal al zo'n beetje gekeken maar laarzen zijn toch meestal voor meisjes. Ook kleine snowboots o.i.d. zijn waarschijnlijk nu nog niet verkrijgbaar. Iemand een ideetje??
Ik zag bij Scapino laarsjes van Timberland. Niet echt van dat merk, maar het leek er wel op. ik heb ze niet gekocht omdat Tim net loopt. Ik vond de zool niet flexibel genoeg. Bij Bristol heb ik ook leuke jongens laarsjes gezien. Ik vind het ook jammer dat je er heel erg naar moet gaan zoeken
IK heb ook even gekeken maar Tygo heeft maat 19 dus dat is erg klein. Bij scapino zag ik ze va maat 23. Ik heb nu laarsjes bij H&M besteld maar wel bedant voor de tips.
Ik heb laarsjes van de Bristol, beetje moterlaarsjes in bruin/cognac kleur. Ze zijn wel iets stugger in de zool maar hij loopt er prima op. Voor het echte wandelwerk heeft hij "gewone" schoenen. Snowboots heb ik van marktplaats gekocht in 2 maten zodat hij de hele winter snowboots heeft.