wanneer een dikke lijn op zw.test?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anna123, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi meiden!

Wat ik me afvroeg he...hadden jullie meteen hele duidelijke vette strepen op de testen? Ik ken mn cyclus niet omdat ik dus 5,5 week geleden een Mk had...maar denk dus dat ik 14 dagen geleden mn ei had...gisteren testte ik dus duidelijk positief met KV einde ochtend...nog niet zo donker als de controle streep hoor! maar je zag het wel goed...vanmorgen was de Kv test lichter als gisteren! Terwijl dit nu wel met ochtendurine was! Om 5 uur vanmiddag even gauw een test gehaald van Idyl ofzo..huismerk bij de drogist...nog steeds een lichte streep wel duidelijk een streep maar echt lichtroze..je ziet m wel van 2 meter afstand...maar ja...neuroot als ik ben...ik geloof het dus nog niet zo goed....wil gewoon een dikke vette streep zien! Wanneer hadden jullie dat dan?

x

2. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    België
    Bij mijn eerste zwangerschapstesten moest je bijna met een loep gaan kijken voor je de streep kon zien. Ik heb nooit een vette roze streep gehad. Maar mijn huisarts zei altijd: een streep is een streep!!

Proficiat meid!

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    O echt...had je geen lijn zo dik als de controle streep?
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Laatste loodjes he!

x

4. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    België
    De eerste test die ik gedaan had, was in de slaapkamer, 's morgens vroeg. En in het licht van de slaapkamer leek het alsof de test negatief was, er was echt niets te zien! Wij dus weer teleurgesteld, test op het nachtkastje gelegd en slaapkamer uit gegaan.
    Toen ik 's avonds in de kamer kwam, keek ik toch nog even naar de test en met héél veel verbeelding zag ik een kleine roze streep..
    Ik naar de woonkamer met m'n test. Aan m'n man laten zien en onder een halogeenlamp zag je inderdaad een heel lichte streep. (was in gewoon licht amper te zien!)
    Naar de apotheek een nieuwe test gaan halen en de ochtend daarna die test gedaan, in de hoop dat de streep dikker zou zijn, maar ook weer zo'n dun streepje...

We begonnen al een beetje ongerust te worden, ik had 3 maanden daarvoor een miskraam gehad. En ik dacht dat dit misschien een teken was dat het weer niet goed zat...

Huisarts even gebeld en heel m'n verhaal gedaan, en hij zei dus: "Een streep is een streep, zwanger is zwanger. Er bestaat niet zoiets als een beetje zwanger zijn.."

En ondertussen zijn we dus inderdaad aan de laatste loodjes toe, ik kan niet wachten tot onze kleine man er is!!

Veel succes met de zwangerschap! x

5. kindje2opkomst

11 jun 2009
    57
    0
    0
    Amsterdam
    Als je het mij vraagt ben je hardstikke zwanger meid!
    Gefeliciteerd!

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    kijk, dit soort verhalen doen me goed! Door die mk ben ik gewoon heel erg aan het twijfelen...maar het is zo..streep is streep....en ws. zit ik nu dus op 14 dagen na mn ei...bij een normale cyclus zou je dus zeggen dat rond vandaag mijn nod is...misschien is het dan toch niet zo raar dat ik nog niet super dik positief test...Maar moet zeggen dat de test van vanmiddag dus van Idyl (huismerk drogist) het meest duidelijke is!
    Gek he..duidelijker als de KV van vanmorgen...:(

x

7. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    ik zou ook zeggen dat je zwanger bent!! je test geeft alleen prositief als je lichaam het zwangerschapshormoon heeft aangemaakt,bij de een is dat wat minder als bij de ander, maar inderdaad een streep is een streep
    van harte gefeleliciteerd!!!!

8. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Streep is een streep (mits binnen juiste tijd afgelezen wordt) maar meis:

GeFeLiCiTeErD!!!!!!!!!!!!!! Yoehoeeeeeee geweldig, hoop dat je snel de eerste 12 weekjes door bent, die vond ik namelijk zo lang duren.

O en op je vraag, bij mij was eerste CBtest op NOD al duidelijkmet plus en digitaal, maar 2 dagen later met eigenmerk van apotheek dikke streep, maar ik weet indd. dat sommige altijd een lichte streep bleven houden en toch een mooi kindje na 9 maandjes hoor :D

Wel zou ik even opletten indd. of je wel test met goede urine, niet dat je heel veel hebt gedronken en daarna test. Gewoon normaal drinken en wachten tot je moet plassen of indd. ochtend urine. Mocht je door willen blijven testen tot de test super dik is :D

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb in beide zwangerschappen geen donkere streep gehad en toch echt heel erg zwanger! Bij deze zwangerschap daarom na de eerst (onduidelijke) streepjestest de digatel van Clear Blue gekocht en die zegt tenmiste gewoon ZWANGER!
    Succes!

10. Sannah

Sannah Lid

27 apr 2009
    92
    0
    0
    hier ook geen vette streep; en inderdaad: het kan niet reageren als je geen HCG in je urine hebt.... dus een lichte streep is echt zwanger! Ik heb toen een paar dagen later nogmaals getest want wist dat ik vroeg was en toen wassie wel iets duidelijker. Maar nog vrij licht. En ik ben toch echt echt zwanger hoor!! :D

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik had wel in één keer een donkere streep, maar de test daarna was weer heel licht.. zegt dus niks, daarna een digitale van CB gehaald en daar stond echt zwanger op.. misschien moet je die proberen, Streep is een streep meid!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!
    Oja het leuke van digitale test van CB is dat hij aangeeft hoelang je al zwanger bent.. haha en het klopt ook nog wat er op staat... Je hoeft je geen zorgen te maken, net als de HA zei, een beetje zwanger bestaat niet!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik denk ook dat je gewoon zwanger bent hoor!!
    Idd een beetje zwanger kan niet he! ;)
    Gefeliciteerd!

Ik heb vanochtend getest op 3 dagen na NOD en ik heb echt een dikke vette streep, bijna net zo duidelijk als de controlestreep. Helemaal super. :D

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    gefeliciteerd!! Kon je 3 dagen wachten met testen joh! goed van jou!!!
    x

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik had gister (5 weken, 4 dagen) eigenlijk pas een dikke vette streep, bijna even donker als de controle streep. Daarvoor waren ze wel goed zichtbaar, maar nog een stuk lichter.

15. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    o ik ben echt een beetje gerust gesteld nu meiden! Ik dacht...die van KV zijn zo gevoelig die moeten toch wel heel donker worden..vanmorgen was hij nog steeds licht maar wel duidelijk (3e dag achter elkaar getest)
    Dus dacht...doe die van CB...ZWANGER 1-2 weken...weet alleen niet bij hoeveel HcG die positief aangeeft..?

x

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Is het niet gewoon zo dat wanneer je omstreeks je NOD de test doet er nog niet zoveel HCG in je urine zit? En dus een dun streepje krijgt? Ikzelf heb pas een test gedaan nadat ik anderhalve week overtijd was en het streepje was er zelfs eerder dan het controlestreepje en minstens net zo dik. Dus veel HCG denk ik... ;)

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heb de foto van mn testjes even terug gekeken en ik had een hele donkere streep met de kv test 3 dagen na nod. 3 dagen voor nod was ie ook al te zien, maar toen wel licht. Wel vreemd dat de streep lichter wordt! Hopelijk is er niks aan de hand en wordt ie toch donkerder!

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Vandaag is hij toch wat donkerder als gisteren!
    En die Cb gaf ook aan zwanger!
    Ga zo even langs de HA.. hoop dat hij me wat meer gerust kan stellen...Na die Mk van vorige maand ben ik echt een neuroot geworden! Durf het gewoon niet te geloven!;)

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!

Hoe lang was je de vorige keer zwanger? Je huisarts kan je nu niet meer vertellen dan je al weet hoor. Als de cb digi zwanger aangeeft dan ben je gewoon echt zwanger, meer kunnen we er niet van maken!

Hopelijk kun je ervan genieten!!!

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi Anna,

Bij mij zijn de testen wel heel donker, maar niet even dik als de controle streep. Inmiddels 7 KV testen en 1 CB Indicator test verder: volgens mij ben ik echt zwanger.. Maar net zo als jij, voel ik me echt neurotisch na mijn MK in juni. Ik kan het niet geloven en zou die 12 weken wel door willen slapen, tot die tijd ben ik volgens mij niet echt gerust.. Heb ook nog niet echt symptomen, wel moe, veel plassen, trekkerig gevoel.. maar geen pijnlijke borsten o.i.d. ...

Deel Deze Pagina