Je hoeft ook helemaal geen symptomen te hebben. Wat jij noemt had ik ook in het begin. Ik had normaal trouwens wel pijnlijke borsten en nu ik zwanger was juist niet!!!!!!!!!
Hi Bo! Gelukkig ben ik dus niet de enige die zo neurotisch is! Inderdaad eerst die 12 weken maar door..pfff Vanmorgen dus bij de HA geweest..hij vond het helemaal niet raar dat ik zo onzeker ben en hij heeft me wel een beetje gerust gesteld..hij zei..weet je wat we laten gewoon een bloedtest doen..die is gewoon duidelijk ! Hoera..wat een fijna HA! Morgen de uitslag! x
Ik heb al die tijd geen goede en duidelijke testen gehad. Ik had iedere keer hele rare, vage en dunne streepjes. Tot aan vanmorgen toen zag je hem echt goed (van de kv) en was die ook zoals die hoorde. Alleen knalde hij er niet echt vanaf. Je ziet hem wel gelijk, maar niet zo mooi donker roze. Maar wat krijg ik nou vandaag te horen, dat ik al 11 weken zwanger ben! Dus al die tijd heb ik hele rare testjes gehad
pas in het begin van week 5 teste ik knalpositief, daarvoor heel licht, waardoor ik steeds dacht dat het mis zou gaan. maar blijkbaar stijgt dat hcg pas later. iemand voor moeder voor moeders kwam langs en dan doen ze ook een test en ik had echt verwacht dat het negatief zou zijn (misschien wilde ik het gewoon wel niet geloven) en toen ik keek was de testlijn paarser dan de controle lijn. een dag later begon het overmatig braken met ziekenhuisopname als gevolg. toen was het toch wel echt duidelijk.
Ow man hartstikke herkenbaar! Ik heb de afgelopen twee dagen iets van 6 testen gedaan.... (weet het ben er een beetje in doorgeslagen (-; ) Elke keer een dikke streep zichtbaar maar wel heel licht van kleur... Ik twijfelen dus... Uiteindelijk vandaag clearview binnen gekregen omdat ik begreep dat die heel precies zijn. En ja hoor begin van de middag ook daar een mooie streep... Maar geloof het nog niet helemaal hoor....
@Ann 80: volgens mij klopt je banner niet helemaal... Als je 1 week zwanger bent, betekent dat dat je eisprong volgende week is en je dus nog bevrucht moet worden... @ Anna123 hoe was de uitslag van de bloedtest? Ik vrees dat dat onzekere gewoon bij de 1 meer dan bij de ander aanwezig is. Ik heb er ook nogal last van. Kan het soms maar gewoon niet geloven!
Ik had meteen op een dag overtijd een hele dikke vette streep. Hij was zelfs nog dikker dan de controle streep. Volgens mij zegt dit helemaal niets hoor! Een streep is een streep. Misschien dat de een net iets meer HCG aanmaakt dan de ander. In ieder geval van harte met je zwangerschap. Geniet ervan.
Als ze een CB met indicatie heeft gebruikt is het op zich wel logisch, die geeft namelijk een indicatie van hoe lang geleden je bevrucht bent (die telt dus niet zoals VK en HA doen - vanaf eerste dag laatste menstruatie).
Ik heb beide keren snel een hele dikke streep gehad. Ik heb veel last gehad van hyperemesis, de tweede keer zelfs voordat ik kon testen wist ik al dat ik zwanger was. Dit betekent dus een grote hoeveelheid van hormonen en daar reageert de test dus ook op.