hallo meiden, volgende week is mijn eerste afspraak bij de vk, ik ben dan net 8 weken zwanger. ze zei dat ik moest komen met een volle blaas omdat ze ook een echo gingen maken. maar ik vraag me af of je dan al wel iets kunt zien op de echo? in boeken enzo lees je dat je de eerste echo pas krijgt bij 10 of 12 weken zwanger. heeft iemand een echo foto van 8 weken? ik zou dara wel even naar willen gluren, ik kan bijna niet wachten. ik heb weinig zwangerschapssymptomen en ik kan het me nog niet goed voorstellen dat ik dus echt zwanger ben? vandaar dat ik het zo graag wil zien.
In mijn album staat 'n fotootje van toen ik ongeveer 6,5 weken zwanger was (wel 'n stuk eerder dus)... Er is duidelijk een vruchtzakje te zien en 'n mini-embryo... Volgens mij doen ze vaak met 8 weken 'n echo, omdat er dan iig al hartactie te zien moet zijn... Spannend hoor, zo'n eerste afspraak!!
ik heb een echo met 6 weken gehad en met 8 weken.... die van 6 weken was een cashew nootje maar wel al hartje te zien (okee... een vlekje ) en met 8 weken leek het wel een teddy beertje!!! zo schattig! ik moest alleen bij die van 6 weken naar het toilet gaan omdat ze het niet kon zien, maar uiteindelijk vlak voordat ik moest gaan van haar, kregen we haar toch te zien! jmmer dat ik geen scanner heb oid om de foto erop te zetten...
k heb een hele serie echos in album staan vanaf 6 wk +5 het is verschilt per vk wanneer eertste echo (ik liep bij gyn)
Ook ik heb allerlei echo's vanaf 5.5 week in mijn album en kijk gerust rond. Met 8 weken is er al duidelijk wat te zien hoor dus daar zou ik me geen ongerust over maken. Ik had ook niet veel klachten hoor en de eerste tijd is het zowieso nog onwerkelijk allemaal. Ik begon me pas echt zwanger te voelen toen ik een buikje kreeg en de kleine begon te voelen. Dan word het gewoon wat echter allemaal.
Ik heb met 7+6 een echo gehad, was best duidelijk te zien! Ik moet 'n nog even inscannen, zal ik zo eens doen. Was wel een uitwendige echo dus wel iets vager, maar echt prima te zien, net als het hartje!
Gewoon even googlen op 8 weeks ultrasound Kreeg ook met 8 weken een echo. Heb geen foto in mijn album, maar we zagen een schattig boontje dat astronautbewegingen maakte. Nog (zonder uitleg) geen kop of kont in te ontdekken, maar wel erg mooi om te zien! Had ook geen klachten, vorige zwangerschap niet, en deze ook weer niet en het is inderdaad erg onwerkelijk in het begin he
hoi lalalamanon spannend hoor je eerste echo !! ik ga maandag naar de gyn dan ben ik pas 6.5wk denk dat het bij mij inwendig zal gebeuren maar dan zie je wel beter heb ik begrepen. maar jij ben anderhalf week verder dus zal jij veel meer zien idd. lekker googlen naar echos kan je ook andere weken zien enzo groetjes en succes meid