Ik zit rond (gok net iets voor mijn menstruatie) en doe iedere maand even een test! (We zitten is dubio voor een vierde en willen het lot laten beslissen) We zijn er dus niet bewust mee bezig. Wie ziet er wat op deze testen?
Ik lijk ook wat te zien maar de controle strepen zijn ook erg vaag, misschien een predictor od kruidvat test doeb
Bedankt voor jullie reacties! Mijn reactie is dezelfde al die van jullie! Heb er wel gelijk schrik van...o jee....straks misschien een vierde!?!? Ik ga een kruidvattest halen voor de zekerheid! Ik laat het weten! Bedankt!
Ik herken het wel.. Ik ben met mijn vriend dan wel bewust aan het proberen voor een 4e (eerste voor hem), maar zou mij denk ik ook echt even paar keer kijken zijn
Op jouw foto lijkt het idd een streep, maar toen ik hem ging bewerken om duidelijker te krijgen bleek het geen streep maar opgehoopte vloeistof te zijn helaas. (Zie mijn bewerkte hieronder). Van welk merk zijn de (gesloopte) testen eigenlijk? Ik zeg dus voor nu negatief.
Wat goed van je! Bedankt! Heb nu met een kruidvattest gedaan en daar was niets op te zien! Deze testen waren via Ebay aangeschaft. Eigenlijk ook wel weer een beetje een geruststelling.... Ik doe er morgenochtend nog 1 voor de zekerheid! Bedankt!
Vanochtend toch maar weer een test gedaan en er staat een duidelijker streepje.... Weliswaar licht maar wel zeker duidelijkers dan gister! Ik wacht morgen weer af... Wat vinden jullie er van?
Tsja dat is dus het probleem...we zijn niet bewust bezig dus eigenlijk weet ik niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Weet alleen dat ik 27 okt. Voor het laatst ongesteld was en een cyclus van ong 31 dagen heb!