Nooit. Gewone zon lig ik ook niet in voor lange tijd. Ben wat dat betreft wel wat zuinig op mijn huid.
Alleen in de zomer om wat voor te zonnen omdat ik dan op vakantie minder snel verbrand heb ik gemerkt. Verder niet, is slecht voor je huid. Dan maar dagcrème met een tintje. Loop in de winter tenslotte toch niet in bikini.
Oktober tm april 1x per maand sterke bank Als je voor t eerst gaat kan je beter ff opbouw schema doen
Nee, ik ga nooit. Tis gewoon niet gezond, dus dan maar iets minder bruin. In het verre verleden wel eens geweest icm sauna oid. Dat vond ik alleen al lekker omdat het zo heerlijk ontspannen en warm is.
Nooit. Maar ik bak ook niet in 'natuurzon'. Als ik hier lees dat er mensen meerdere keren per week gaan vind ik dat best extreem eigenlijk.
Eigenlijk nooit maar je brengt mij op ideetjes Heerlijk! Denk dat ik maar eens een keertje ga, wel toe aan wat zon
Eerder in de wintermaanden eens per week, maar nu bijna nooit meer. Echt heel af en toe. Wanneer ik voor 3 weken naar Curacao ga, ga ik wel van tevoren even een kleurtje opbouwen. Liever een paar keer zonnebanken dan daar dik verbranden.
Dit dus. Funest voor je huid en je vergroot je kans op huidkanker aanzienlijk als je regelmatig eronder gaat liggen. Dat zie je niet nog als je 25 of zelfs 35 bent, maar ik heb vriendinnen van 40 die eruit zien als 60 omdat ze vroegah vaak onder de zonnebank gingen en/of lagen te bakken in de zon. 😒
niet meer. Toen ik jonger was 1xpw maar het is zo slecht voor je huid dat ik het bruine kleurtje er niet meer voor over heb nu. Er zijn genoeg goede zelf bruiners te koop die dat resultaat ook geven.
Nee, maar wel nakend in de sauna Ik ga nooit onder de zonnebank. Droogt mijn huid zo van uit. En ik vind het niet erg om niet bruin te zijn in de winter. Een 'tan' is zoooo jaren 90. Plus, die 'mooie' bruine tint is juist een teken dat je huid beschadigd is... Wie mooi wil zijn, moet zijn lichaam beschadigen? Liever niet. Maar dat moet ieder voor zich weten. KWF waarschuwt: gebruik maximaal tien keer per jaar zonneapparatuur, en dan 
alleen in een zaak met goedopgeleid personeel. En het KWF heeft geen financieel voordeel aan onjuiste voorlichting. Zonnestudio's daarentegen wel.