Elke keer het gevoel hebben ongi. te zijn..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lynn, 5 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hoi
    Herkent iemand het gevoel te denken dat de :evil: er zijn terwijl dan op de wc blijkt dat er niets aan de hand is (hooguit wat slijm)?
    Dit maakt me zo onzeker! Ben elke keer bang dat het foute boel is. Dit had ik helemaal niet tijdens mijn vorrige zwangerschap.
     
  2. Niet meer actief

    Ik herken het zeker ook van mijn vorige zwangerschap vond het vreselijk die onzekerheid Maar bij mij trok het op ten duur wel weg gelukkig
     
  3. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    En bij jou is het wel goed gegaan dus? Gelukkig maar dat lucht weer een beetje op :)
     
  4. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik heb het in het begin ook gehad! Elke keer met spanning naar de wc.........Maar na een paar dagen was het ook over bij mij.
     
  5. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb nu dus ook dat ik steeds denk ongesteld te zijn, maar dan ga ik naar het toilet en is alles zo helder als wat. Op mijn NOD (dinsdag) getest, maar negatief.
     
  6. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hoi Molly

    Ik duim voor je dat je ook te vroeg hebt getest!!! Bij mij was het ook pas bij mijn 3e test pas raak terwijl ik echt al heel veel last van mijn borsten had.

    Liefs Lynn
     
  7. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Last van mijn borsten heb ik niet, maar goed dat hoeft niet iedereen te hebben he! Ik wacht het maar even af
     
  8. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Heb ik ook gehad in het begin! Echt net of ik ongesteld moest worden. Schijnt er bij te (kunnen) horen... ;)
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De meeste vrouwen hebben het gevoel dat je ongi moeten worden in het begin van de zwamgerschap. De meeste begin kwaaltjes van een zwangerschap lijken op PMS, daarom is alles ook zo verwarrend.

    groetjes
     
  10. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    eng he steeds maar denken nu word ik ongesteld,maar dan is er niks aan de hand,ik herken het wel,komt omdat je onzeker bent,en bang dat het fout gaat,toch proberen possitief te blijven denken,ik hoop dat je dat kan.
    groetjes jacky
     
  11. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik had dat ook in het begin, wordt nu wat minder, moet wel eerlijk zeggen dat het af en toe nog zo voelt, maar dat is dan inderdaad slijm of vocht (sorry meiden :oops: )
     
  12. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    ja maar ik heb echt ook steken in de zij??? dat maakt me echt onzeker!!!
     
  13. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nameless zolang je geen bloed verliest zou ik me geen zorgen maken hoor!

    Lekker genieten, dat is veel beter voor jou en je kindje!

    Pim
     
  14. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    ach ja die onzekerheid hoort er bij????toch!!
     
  15. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Yep!

    Pim
     
  16. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Ik probeer wel positief te blijven maar die angst is niet leuk!!
    Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo zit te mutsen :rolleyes:
     
  17. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Zelfs nu ik alweer de 30 weken ben gepasseerd blijft de onzekerheid. Gelukkig een stuk minder als in het begin, maar toch check ik af en toe nog het wc papiertje als ik naar de wc ben geweest. En als ik een dag wat minder beweging voel maak ik me ook meteen zorgen.

    Misschien hoort het er wel een beetje bij, maar gelukkig kan ik ook genieten van deze zwangerschap!
     
  18. Bibje

    Bibje Lid

    2 jan 2006
    59
    0
    0
    Juf
    Bij m'n eerste had ik dat tot de 5de maand. Dat gevoel elke keer rond de tijd dat ik ongi had moeten worden.(kwam ik later pas achter dat ik dat elke keer voelde precies die dagen dat het ik het zou worden normaal) En dat is heel onzeker ja, ook constant naar het toilet.(kijken!)
    Maar hij is gezond geboren 7 jaar geleden.
    Heb meerdere zwangerschappen gehad die niet afgedragen zijn.
    Onzeker blijf je altijd.
    Maar voelde me rustiger worden toen ik het voelde bewegen.
    Groetjes Bibje.
     
  19. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Ja hoor, ik heb het ook...zelfs vanacht een keer wezen kijken. Erg hé. Ik wil er graag van genieten maar het heeft lang geduurd voordat ik zwanger was en nu ben ik het eindelijk en ik ben zooo bang dat het mis gaat. Nu is dit iets persoonlijks natuurlijk want al ben je in de eerste ronde zwanger dan heb je die onzekerheid natuurlijk ook! Ik moet zeggen dat het vandaag iets minder is. Wellicht neemt het af. Ook ik hoorde dat dit erbij hoort dus ik probeer het maar een beetje te negeren. Sterkte!

    Groetjes,
    Cat
     
  20. lisacar

    lisacar Actief lid

    Tja, ik herken het ook. Gek word je er soms van. Gister had ik zo'n zeurend gevoel onder in m'n buik, dat wat je vlak voor je menstruatie hebt. Ben volgens mij elk kwartier naar de wc gegaan om te kijken. Maarja, niets aan de hand gelukkig. Nu is het weer over.
     

Deel Deze Pagina