zoals als je al op foto heb gezien bij mij heb ik nu met 7 weken al een buik maar dat is ook darmen + mn lichaam die al weet wat zich te doen staat bij mijn dochter had ik pas bij 30 weken een buikje en bij zoon lief rond de 13 weken en bij roond rond de 11 weken en bij de tweeling rond de 5 weken en nu begon het ook al bij de 5 weken maar het is er echt echt echt 1
Bij mij rond de 20 weken ongeveer en vanaf 24/25 ging het keihard, had al wel voor die 20 weken positiebroeken aan, want gewone broeken zaten echt niet lekker meer
ik heb nog steeds mijn eigen broeken aan, heb zelfs een riem aan moeten schaffen, tot nu toe val ik alleen maar af.
hier nu met 14 weken al een echt buikje. kan m'n gewone broeken al weken niet meer aan. dit is m'n eerste ukje
Mijn BM is het deze 3e keer ook al wel gewend dus droeg met 8 weken al positiebroeken maar ik begin nu pas echt een zwangerbuikje te krijgen. Eerder was het puur ingewanden en het opzwellen savonds.
Bij de eerste zwangerschap zag je het met kleding aan met 16 weken duidelijk. Met de tweede zwangerschap al bij 5 weken!
Bij de eerste zwangerschap rond een week of 20 dat het echt een buik was. Nu ben ik 13 weken van een tweeling en is de buik sinds een week ofzo al even groot als toen met 20 weken.
Met 10 weken al een buikje nu met 27 weken al een buik alsof ik op t eind loop, maar zijn er dan ook twee
Bij de eerste begon het na 13 weken en leek het met 27 weken al alsof ik uitgerekend was. Mijn buik is toen ook in de laatste 3 maanden amper nog gegroeid, Ik had erg veel vruchtwater, wat later dus afnam. Nu vanaf week 9-10 gingen mijn broeken niet goed meer dicht en na de echo met 11 weken direct zwangerschapskleding gaan halen en nooit meer mijn gewone broeken meer aan gedaan. En nu, met 15 weken, kan iedereen het ook duidelijk zien. En dat terwijl ik best lang en ook zwaar ben, dus toch zegt het allemaal niet zoveel.
Bij de eerste begon het anderen bij 16 weken op te vallen. Bij de tweede met 13. Ik heb een heel platte buik van mezelf (ook na de eerste zwangerschap ben ik helemaal weer pannenkoek geworden ). Ik kon bij allebei al veel eerder mijn meeste broeken niet prettig meer dragen.
Bij 9 weken begonnen mensen mij te feliciteren met mijn zw.schap. Ik kon het echt niet meer verbergen al had ik dat liever wel nog gewild. Bij 13 weken kreeg ik de eerste vraag 'hoe lang moet je nog' . Het was toen wel duidelijk een zw.buikje maar dit sloeg echt nergens op :x. Maar wel vroeg dus
Ik ben nu bijna tien weken, normaal gesproken heb ik een hele platte buik, maar nu heb ik een klein schattig bolletje die weliswaar nog erg goed te verbergen is. Er zijn wel wat broeken die ik niet meer draag en m'n riem staat ook al een gaatje losser, omdat ik het niet prettig vind dat er iets op m'n buik "drukt". Ik moet er wel bijzeggen dat ik een redelijk grote myoom heb die ook gezellig meegroeit nu tijdens de zwangerschap, dus een soort van tweeling