Hallo, hebben andere vrouwen het ook dat je het zoooooooooo spannend vinden als je voor een echo moet? Ik ga morgen voor mijn eerste echo (8wk) en ben een beetje zenuwachtig. Dit terwijl ik eigenlijk geen reden heb om zo te voelen. Tijdens mijn eerste zwangerschap ging alles ook heel goed. Dit is nu mijn 2e zwangerschap en ik heb helemaal geen reden om te denken dat er iets mis zou kunnen zijn, maar toch ben ik zenuwachtig. Ervaren andere moeders dit ook?? Lieve groeten.
Oh joh hou op..Ik moet nog 3 weken wachten voor de eerste echo, pff. Ik heb net zoals ij geen reden tot bezorgdheid en mijn eerste zwangerschap verliep ook super maar die zenuwen.. Succes morgen! Laat je ngo ff weten of alles goed was?
Ik heb morgen de 3e echo en ben heel zenuwachtig Ook geen reden voor, maar toch. Je leest wel eens per ongeluk vreselijke verhalen he... We hebben vast beiden een mooie echo morgen!
Ook ik ben best wel zenuwachtig. Eerste keer zwanger en vanavond eerste echo. Spannend!! Succes morgen!
Ik heb al 2 echo's gehad, en zaterdag geslachtsbepaling! Ben elke keer zenuwachtig, vind het zooo eng.. Ben bang dat het bij elke echo weer is en denk ook wel dat er heeel veeel vrouwen zijn die hetzelfde hebben..
Ik heb het ook hoor heb vorige week met 8 weken een echo gehad en het hartje gezien en nu volgende week woensdag weer en ben al aan het aftellen.
Owwww jawel! Kan me dat helemaal voorstellen! Heeeeel veel succes, met vooral het wachten, maar natuurlijk ook de echo...
Ik heb morgen mijn termijn echo en vind het ook allemaal maar spannend. Ben veel minder zeker dan bij mijn eerste kindje, geen idee waarom.
Nou ik ben vanmorgen geweest, en alles zag er goed uit. Onze kruimel is 1,5 cm en idd 8 wk oud. Het hartje klopte goed. Ik ben zoooooooo opgelucht. Eindelijk durf ik pas te genieten. Nu het hartje zo mooi klopt is de kans op een mk zeer klein en dus heb ik er echt vertrouwen in. Is toch een wonder he, echt een zegen van God. Wel zagen ze nog een vleesboom in mijn bm maar dat had weinig te betekenen zeiden ze. Meestal verdwijnt die vanzelf maar we houden het gewoon in de gaten. Iig bedankt voor al jullie steun en goede wensen en ik hou jullie op de hoogte. Ook voor alle andere moeders wens ik zoveel geluk.
Fijn dat je een goede echo had Loes Hier hadden we gisteren ook een prachtige echo en het genieten is volop begonnen.