het avondeten

Discussie in 'Voeding' gestart door XsjaninX, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    #1 XsjaninX, 17 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2010
    Mijn zoontje eet sinds vorige week stukjes brood. Daarvoor was het gewoonweg een regelrechte ramp. Begin vorige week zelfs nog de vloer schoon moeten maken, want meneertje had er alles uitgekotst. Maar sinds vandaag eet meneer zijn boterham, alleen nu komt het.. hoeveel brood mag hij eten voordat hij gaat slapen? Hij heeft 1 1/2 boterham zonder korstjes opgegeten en ook nog 20 gram bambix avondpapje waar nog water aan toegevoegd moet worden :$ Hoe kan ik nu zien of hij genoeg heeft.. Hij doet toch steeds zijn mond open zegt zijn 1 woordje jumjum.. dat doet hij ook sinds vorige week bij eten wat hij lekker vind.. Mijn zoontje is 79 cm en is net geen 10 en een halve kilo. Laatst gewogen bij CB. Wanneer moet je stoppen? Dit heb ik ook wel een beetje met zijn warme hap.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

tot hij zelf aan geeft niet meer tewillen ;)

hier ook een veelvraat hoor.
    op die leeftijd was het 4 sneetjes brood.250gram fruit en 300 gram warm eten.en hij kwam niets aan!!

toen hij 11 maanden was werd het minder en nu is het. 3 sneetjes brood.1 stuk fruit (appel banaan etc) en een warme maaltijd.

3. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    :$ Meen je dat serieus :$ pff ja ik ben gisteravond maar gestopt, maar dat vond meneertje eigenlijk niet zo fijn.. :( Gelukkig met zijn beker melk was het goed. Zijn het sneetjes over de hele dag of is het 1 maaltijd? Mijn zoontje krijgt 's ochtends bambix op de lepel, 12 uur warm eten met een toetje, 4 uur fruit en om 7 uur dus brood en pap. Tussen 4 en half 8 krijgt hij een rijstewafel/soepstengel/rozijntjes en/of lange vinger met zijn thee. Ik nam aan dat hij daar wel voldoende aanhad, maar meneer lijkt wel uitgehongerd te zijn om 7 uur :(;):$

Deel Deze Pagina