wanneer een "groot" bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovelylonnes, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Hier 11 maanden toen hij overging naar een bedje, dit omdat hij erg bang was voor het opgesloten gevoel van de ledikant.
    Hij lag toen natuurlijk wel vast in het bedje.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben een klein bedhekje (Ikea) en daar ligt Eva vaak met haar hoofd tegen te slapen. Maar ze kan er dus niet uitvallen.

En Eva weet heel goed dat ze het bed uit kan, maar doet het niet voordat wij in haar kamer zijn. Ze gaat wel spelen en springen op bed, maar blijft erin. Zodra wij haar kamer binnen komen klimt ze vaak meteen uit bed. Ik geloof dat er heel veel kindjes zijn die netjes in bed blijven.

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik gok dat mijn zoontje van bijna twee dezelfde lengte en breedte nu heeft als jouw dochtertje met 3 jaar oud. Hij is net zo groot als mijn buurmeisje van bijna vier (zij is vrij klein, dat wel). Dus dat scheelt veel per kind. Mijn zoontje slaapt vaak languit en heeft zo op het zicht ongeveer hooguit tien cm over in totaal. Behoorlijk opgeloten dus...

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Toevallig hadden wij het hier vanmiddag nog over.
    Maar Robyn gaat voorlopig nog niet over naar een groot bed. Ze heeft nog ruimte zat in haar ledikant, en slaapt daar ook nog steeds heerlijk in. Tenzij ze uit haar ledikant gaat klimmen, maar daar doet ze nog geen pogingen toe, dan vinden wij het te gevaarlijk worden. Maar voorlopig blijft ze nog lekker in haar ledikant.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh kan ze dat ff tegen mijn dochter zeggen...die gaat heeel stilletjes (de babyfoon registreert het zelfs niet) zitten spelen....met de luiers uit haar commode......de vuile pampers uit de prullenbak (die is dus al verhuisd) en haar vuile kleren uit de wasmand hahaha....Gelukkig krijgt ze de kleren kast nog niet open...de commode eignelijk ook niet maar ik had een kiertje open laten staan (domme ikke!)

Ze gaat voornamelijk uit het raam staan kijken (openslaande deuren) en dan als ze het zat is hoor ik klik klik klik klik klik....dan doet ze het licht aan en uit.....teken...mamaaaaa ik wil eruit! Maar niet roepen he....hahaha...sneaky kindje heb ik....die kan heeeeeel stil zijn.

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

:x
    hoezo vast in bed ?

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dat vroeg ik me ook af...

8. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik hoop dat ze bedoelt dat hij vast lag in die zin dat hij niet uit zijn ledikant kon? :s

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Nee want ze zegt dat hij vast lag in een 1 persoon/peuter bed... Of ben ik nou gek?

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hahaha nou wij hebben de bovenverdieping al wel helemaal Eva-proof gemaakt zeg maar, dat hadden we al omdat Eva wel eens alleen boven speelt (kwartiertje ofzo als ik de was oid doe). Dus behalve wat overhoop halen kan ze niets ;). En Eva maakt juist heel veel lawaai in bed, lijkt wel of ze de boel aan het afbreken is!
    En vandaag was 1 van haar kussens uit bed gevallen en dan nog gaat ze niet uit bed, maar roept mij: mama, mama, waar ben je? Bloemenkussen uit bed gevallen, even pakken, mama, mama!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahah grappig....mamaaaaaa!!

Nou dat doet die van mij echt niet hoor.....

(ze praat nog niet......helaas)

De bovenverdieping baby proof...tsjah...heb het nooit heoven doen want eigenlijk spookt ze nooit wat uit...(en ik liet ze ook gewoon boven spelen)

Maar nu dus op haar eigen kamertje verveeld ze zich...en gaat dus dingen uitspoken..ipv dat ze ff roept of geluid maakt dan haal ik haar eruit hahaha, neeeheeee...eigenwijsje..

Ze kan niet uit haar kamertje heb de klink naar boven gezet...want kwam pas nadat ik een klik hoorde via de babyfoon naar boven gelopen....en mijn verbazing en schrik was groot toen ik dochterlief dus van onze slaapkamer af zag komen!! Met een bigsmile.......

(heb geen traphekje boven, dus was echt geschrokken!!)

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh en die peuter die vast ligt in bed...euhm....mischien een hekje ervoor? Of een bed met 3 zijkanten en dat tegen de muur zodat er geen open kant is? Dan zou die vast zitten....maar denk niet dat ze bedoelt dat hij echt vastgebonden ligt...hihi dat zou te weird zijn!!

Deel Deze Pagina